Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 22 z 22

Wątek: Przekładka Anglika na Euro E38

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    Właśnie e38 jest bardzo proste w przekładce od strony mechanicznej bo na ścianie grodziowej jest natrasowany otwór pod drążek przekładni i cięgno do serwa. Wystarczy to wyciąć i przełożyć wycięte elementy na drugą stronę i obspawać następnie objechać masą bitumiczną. Drugą rzeczą którą trzeba przełożyć jest taka blaszka w podłodze w którą wsuwa się pedał gazu. Reszta to tylko składanie do kupy na europejskich częściach.

    Właśnie e38 jest bardzo proste w przekładce od strony mechanicznej bo na ścianie grodziowej jest natrasowany otwór pod drążek przekładni i cięgno do serwa. Wystarczy to wyciąć i przełożyć wycięte elementy na drugą stronę i obspawać następnie objechać masą bitumiczną. Drugą rzeczą którą trzeba przełożyć jest taka blaszka w podłodze w którą wsuwa się pedał gazu. Reszta to tylko składanie do kupy na europejskich częściach. Widziałem kilka angoli e38 i jeździłem nimi i mogę powiedzieć że może są trochę przytyrane bo tu jakiś parch albo coś porysowane i w środku zazwyczaj trochę nagnojone bo tam e38 kupuje się 2 tygodniówke jak ktoś w miarę zarabia, więc oni się takimi autami nie podniecają , chyba, że jakiś fanatyk. Stan techniczny zawsze jest b.dobry, czy ktoś z was zakłada do e3 nowe zaciski z aso albo nowe wtryski z aso? Kolega przywiózł e38 i miało komplet dokumentów łącznie z takimi pierdołami, że jak ktoś żarówkę wymieniał przez okres 4 lat to były za nie rachunki. Mają świra na punkcie hamulców, przewody hamulcowe które mają jakiekolwiek naloty rdzy nie przejdą przeglądu, opony tak samo mogą być każda inna ale muszą być w super stanie. Polecam przejechać się po Polsce i przeglądnąć stan e38 w przedziale 10-20 tyś. Zazwyczaj takim autem bał bym się rozpędzić do 150 km/h. To samo tyczy sie czystości spalin w jednej e38 GB którą kumpel rozbierał ktoś wstawił nowe oryginalne katy bo auto nie przeszło przeglądu, w Polsce jak katy się rozlatują to zazwyczaj w ich miejsce lądują rurki albo co innego nikt nawet nie myśli o katach a jak już to o używkach bo nowe do 4.0 to koszt 4800zł na stronę. czyli pod 10k zł.


    Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 08-02-2014 o 10:34

  2. #2
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Samochody z GB mają jedną dużą wadę -Rdza przed duże R .

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

Podobne wątki

  1. Jak to jest w E38 M62 z normami euro?
    Przez Michael7 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 21:30
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-01-2010, 11:52
  3. Przekładka Anglika Panowie czy to sie da zrobić dobrze?
    Przez piotrek7_40 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-08-2008, 20:06
  4. E38 do 4 tys euro??
    Przez Majki.S w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-02-2008, 19:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •