https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
A Ja bym na Twoim miejscu kupił 4.0 albo 3.0 z zajechanym motorem i sobie silnik przełożył pod warunkiem że przetrwał i to będzie najrozsądniejsza opcja i na pewno najtańsza.
Po podliczeniu anglik plus opłaty to minimum 6k za nic specjalnego plus 2k za robote przy której jak zawsze coś wyjdzie +/- musi wyjść te 10tyś minimum, więc chyba sobie odpuszczę pogonie to co się da i zacznę zbierać na kolejne E38... Szkoda auta tyle kasy w nie poszło :/
Albo z zajechaną skrzynią. Szukam cały czas takiego samochodu ale nic nie mogę znaleźć. Jak ktoś by natrafił na takowy to proszę o link tutaj albo PW.
oczywiście że się nie opłaca przekładać e38 bo to auto już ma małą wartość chyba ze ktoś znajdzie takie z przebiegiem 100 tyś km i bezwypadkowe w ładnym stanie to wtedy może przełożyć, tylko znaleźć ludzi którzy to zrobią z pasją a nie dla kasy będzie trudno. Najlepiej samemu jak się umie i ma warunki. Opłaca to się przełożyć f10 530d, ostatnio była z 2010 r za 60 000 zł z rozbitą lampą i zderzakiem z przodu.
Dla mnie te przekłądki to taka sama padaka jak kiedyś składaki, za cholere nie chciałbym tego dla siebie ...
http://angliki.info/threads/lista-cz...ria-7-e38.135/
jeśli faktycznie jest tam tak mało roboty, to mając tak jak autor postu,części z rozbitka, to wiózłbym z Anglii albo Irlandii e38
Składak to normalne auto! Tyle, że przed granicą Polski było trochę rozbierane i za granicą składane spowrotem...
Albo nie było robione zupełnie nic tylko papierek był wystawiany....
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)