Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Szarpanie, przerywanie, brak mocy przy dużej prędkości.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Riki to tylko 2 odp. w których założyciel tematu może sobie porównać ze swoim spalaniem o którym sam napisał( pytał ile komuś pali 3.6-doczytaj ). Jemu ewidentnie za dużo pali -to już wie, teraz musi szukać przyczyny. BTW sam napisałeś o tym ile Tobie więcej paliło więc nie 'rób scen' ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar Guzio83
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    94
    BMW
    było: BMW X5 E70, BMW E66 745Li, A8 D3 3,0TDI; E65 735i; E38 735i; e34 525i
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Koledzy nie ma ktoś z Was nie potrzebnej, używanej i sprawnej przepływki? Nie chce kupować drugiej nowej a nie mam jak sprawdzić czy ta obecna jest sprawna...

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar Guzio83
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    94
    BMW
    było: BMW X5 E70, BMW E66 745Li, A8 D3 3,0TDI; E65 735i; E38 735i; e34 525i
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Po długim czasie udało mi się sprawdzić przeływkę bo do znajmomego mechanika przyjachało dziś podobne e65 tyle że z motorem 4.4, Ale przepływka ta sama. Po podłączeniu niestety występuje przerywanie:( Auto do 150km/h szło normalnie, nagle przerywanie tak jakby nie dostawał paliwa. Następnie auto przechodzi w tryb awaryjny i odłącza zapłony na niektórych cylindrach i nie chce jechać. Po zatrzymaniu się i odczekaniu autem można jakoś jechać. Po odłączeniu wtyczki przepływomierza auto z dołu mułowate ale jechałem 180km/h i nic nie przerywa, rozpędza się równomiernie.
    Byłem przekonany, że jeśli odpinam przepływkę i objaw przerywania nie występuje to przepływka jest do wymiany a tu zonk:( Jestem w kropce... koledzy pomócie.. co należy teraz sprawdzać???

  4. #4
    Początkujący Użytkownik Awatar Guzio83
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    94
    BMW
    było: BMW X5 E70, BMW E66 745Li, A8 D3 3,0TDI; E65 735i; E38 735i; e34 525i
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Czy nikt nie ma jakiegos pomyslu? Nikt nie pomoze? Napiszcie przynajmniej czy warto auto zaprowadzic do serwisu BMW. Czy tam maja jakies lepsze przyrządy do diagnozowania usterek?
    Dodam ze auto tez zle pali na zimnym, wczesniej sporadycznie, teraz zz kazdym razem÷(

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez Guzio83 Zobacz posta
    Czy nikt nie ma jakiegos pomyslu? Nikt nie pomoze? Napiszcie przynajmniej czy warto auto zaprowadzic do serwisu BMW. Czy tam maja jakies lepsze przyrządy do diagnozowania usterek?
    Dodam ze auto tez zle pali na zimnym, wczesniej sporadycznie, teraz zz kazdym razem÷(
    Kolego ciezki temat poruszyles bardzo . Przeszukiwalem w tym temacie fora amerykanskie swojego czasu , i ludzie ,ktorzy maja taki problem , czesto mowia ,ze wymiana akumulatora pomaga.... ALe tutaj nie widze raczej tego . Z tego co mógłbyś jeszcze zrobić (duże koszty) to sprobować wymienić olej w skrzyni biegów , może masz to samo co ja czyli olej dostaje zbyt duże cisnienie i wyrzuca skrzynie w tryb awaryjny , ale piszesz ,ze po odlaczeniu przeplywki auto idzie dobrze i to jest problem...W Serwisie przejada Ci auto kompem , skasuja 500zl za zczytanie bledow i tyle z tego bedzie . No ale chyba nie ma innej opcji tutaj. Może jeszcze przepustnice sprawdz , nie wiem juz tak zgaduje teraz , ale co nam pozostaje....Martwi mnie to ,ze piszesz ,ze auto źle chodzi ostatnio czyli jakby może Dpf zapchany? W kazdym razie jka dojdziesz do tego co to było daj znać. Przypmniałem sobie ,ze jest cos takiego jak chlodnica oleju . W przypadku jak auto sie nagrzeje i olej dostaje zbyt duza temperature , przy zepsutej wyrzuca skrzynie w tryb awaryjny. Moze to to ?
    Ostatnio edytowane przez Riki ; 19-02-2014 o 08:04

  6. #6
    Początkujący Użytkownik Awatar Guzio83
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    94
    BMW
    było: BMW X5 E70, BMW E66 745Li, A8 D3 3,0TDI; E65 735i; E38 735i; e34 525i
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Dzięki Riki za odpowiedź... Co do akumulatora to rzeczywiście mam słaby bo jak posłucham w aucie 5 min muzyki na postoju to zaraz wyskakuje "Recharge battery" Ostatnio całą noc ładowałem akumulator, ale to w niczym nie pomogło. Odnośnie skrzyni to mechanik mówił że jest do uszczelnienia, mam zamiar to zrobić ale dopiero po uporaniu się z silnikiem. Bo moim zdaniem skrzynia nie ma tu nic do rzeczy skoro bez przepływki auto nie przerywa.
    Przepustnica była czyszczona na samym początku. Oleju w silniku jeszcze nie wymieniałem bo tak jak pisałem na początku najpierw chcę znależć przyczynę usterki. Chociaż widać od spodu że olej gdzieś uceka bo jest trochę mokro. Tylko dlaczego przerywa na przepływce a bez niej nie???
    Jutro ponownie jadę na Białystok do mechanika szukać dalej. Jak nic nie wymyśli to chyba zostanie mi tylko autoryzowany serwis BMW (strach się bać kosztów)
    Jad znajdę tą cholerną usterkę tonapewno napiszę tutaj co to było a póki co czekam na Wasze pomysłu i podpowiedzi.

  7. #7
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez Guzio83 Zobacz posta
    ........ to chyba zostanie mi tylko autoryzowany serwis BMW (strach się bać kosztów)
    nie radze CI oddawać auta w takim stanie do ASO, poszukaj zakładów specjalizujących sie w e65, na forum znajdziesz adresy

  8. #8
    Początkujący Użytkownik Awatar Guzio83
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    94
    BMW
    było: BMW X5 E70, BMW E66 745Li, A8 D3 3,0TDI; E65 735i; E38 735i; e34 525i
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    W moim woj. to za dużo nie ma polecanych warsztatów... a po za tym ten do którego jeżdżę wydaje mi się być ok. Co prawda nie znalazł jeszcze usterki, jutro znów do niego jadę i będzie szukał dalej. Jak znajdzie przyczynę bólu mojej buni to tak go rozreklamuję, że wszycy będziecie do niego jeździć;) hehe
    A tak na poważnie wracając do przyczyny mojej ustarki to co myślicie o takich rzeczach jak EGR, Sonda, czujnik położenia wału?? Szukając na forum często takie rzeczy były wymieniane tylko nie wiem czy to dotyczy równiej benzyny...

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Miałem kiedyś podobnie ale strzeliła mi "dodatkowa pompa wody", takie małe plastikowe przez co cały płyn chłodniczy się wylał.

Podobne wątki

  1. [skrzynia] 5hp18 szarpanie (ślizganie) przy redukcji na 2
    Przez Adrian1031 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-07-2012, 07:10
  2. Szarpanie przy 100 km/h 2250 RPM
    Przez Marcin-e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-01-2012, 22:26
  3. [silnik] Szarpanie przy przyspieszaniu
    Przez Jawa w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 16:09
  4. brak mocy przy ruszaniu
    Przez jarek88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 12:37
  5. Automat, luzy na wale i szarpanie przy zmianie biegów
    Przez Michael7 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 19-12-2009, 23:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •