Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: PILNE m60b40 zalewa silnik i ogromne spalanie

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    251
    BMW
    e38 740iL 98'
    Skąd
    Raszyn
    e30 dobry wybór :D Spokojnie kolego, pamiętam jak ja się irytowałem jak mi przepływka padła... Ile ja przeklinałem... Dawaj koniecznie znać co z tego wyjdzie. Ale myślę że jedna z opcji, które wymieniłem, będą pasować :)

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    83
    BMW
    740
    Skąd
    lublin
    j/w rozjechne mapy, sprawdz przepływomierz, zajrzyj do sterownika silnika czy jest suchy

  3. #13
    marcin.b11
    Gość
    Ok to tak jak pisałem. Jutro podjade i wszystko lookne. A dla tego co trafi z rozwiązaniem bedzie mega piwo na spocie lub jakbym przejeżdżał przez jego miejscowość :-)

  4. #14
    marcin.b11
    Gość
    A co sądzicie o wypalonych zaworach?

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    83
    BMW
    740
    Skąd
    lublin
    a jest nierówna praca?
    wypalone zawory także mogą powodować objaw wiekszego spalania

  6. #16
    marcin.b11
    Gość
    Wtryski wymienione, odlaczalem kleme i gaz i d.... :-/ komputer suchy. Cisnienie na każdym tłoku jest 12-13 atmosfer. Wiec zawory ok. Zostaje tylko pociąg lub drzewo

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    83
    BMW
    740
    Skąd
    lublin
    zebys mieszkal blizej to posprawdzali byśmy. mam wszystkie czesci na miejscu. po wymianie sond błędu brak? jakie masz czasy wtrysków? Masz dane z live data? podmieniałeś sterownik i przepływomierz? jaką temperature silnika pokazuje po podłączeniu do interfejsu?

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    317
    BMW
    E36 323i, E38 735i
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wg mnie uszkodzony jest czujnik temperatury silnika.
    Prawdopodobnie podaje cały czas jakąś niską wartość do ECU - dlatego na zimno jest lepiej a na ciepło gorzej.
    Nie jestem pewny tylko jednej rzeczy, czy jeden czujnik podaje info na deskę i do ECU czy są to dwa oddzielne czujniki (mogą być zamontowane w jednym czujniku) - z tego co wiem to tak jest bo czujnik jest czteropinowy.
    Podpięcie pod INPE powinno wyjaśnić temat, albo podmianka czujnika.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    251
    BMW
    e38 740iL 98'
    Skąd
    Raszyn
    Gdyby to był błąd czujnika to nie pokazałaby się w INPA ?

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    317
    BMW
    E36 323i, E38 735i
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Właśnie z czujnikami jest czasami tak głupio, że nie zawsze jest błąd.
    Najczęściej jest tak, że ECU ma zapisane wartości progowe, że wartościami prawdopodobnymi są wartości od powiedzmy -50 do + 150. Jeśli wskazanie czujnika mieści się w tych granicach to centralka nie ma podstaw ich kwestionować i akceptuje wskazanie, bo nie wie, że na przykład czujnik mówi jej że silnik ma 30 stopni a na prawdę ma 90 - no i ECU jedzie cały czas na "ssaniu".

Podobne wątki

  1. ogromne spalanie LPG
    Przez e4r5t w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-02-2012, 01:09
  2. [e38]spalanie m60b40
    Przez slaw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 17:44
  3. M60B40 - nierówna praca i ogromne spalanie
    Przez kapitan w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 15:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •