Problem rozwiązany, nie wiem co jest z baterią to okaże się jutro rano, ale dziś jak to aldik nazwał wielorybek odpalił. Dzięki za pomoc. Najprawdopodobniej to bateria będzie przyczyną bo już kilka razy wcześniej miałem z nią zacięcie - a teraz 7-ka miała mały przestój z powodu letniego paliwa i dużych mrozów, a później z powodu blokady skrzynki w pozycji N.
Teraz pojawiła mi się kontrolka: Emission limit reached. Wątek był już na forum. Ale do tego bd musiał zakupić INPA. Odnośnie tych kabelków na allegro to jest jaka różnica? bo ceny są od: 45zł-200zł , a dodatkowe oprogramowania przecież można pobrać na własną rękę.
Ostatnio edytowane przez R18PL ; 02-02-2014 o 19:17
Na dzień dzisiejszy rozwiązany zobaczymy jak będzie z czasem czy problem nie powróci... Co do interfejsu to ja mam taki za około 60 zł kupiony prawie 3 lata temu i śmiga bez problemu.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jaki ten interfejs masz ?
A pomogło skasowanie błedów czy przytrzymanie hamulca :)?
Słaba bateria najprawdopodobniej była przyczyną tego kluczyka natomiast błąd: "Emission limit reached" sam zgasł po 2 dniach jazdy. Interfejsu nie kupiłem bo na-razie okazał się zbędny. ;)
Kup bo i tak kiedyś będziesz potrzebował ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Miejmy nadzieje że nie będzie potrzebny ;)