No nie zdążyłem wpisać sie w temat a własnie miałem poradzić, żeby to zrobić;) Widać ta wajcha sie zapieka ze wzgledu na to że prawie nigdy sie jej nie rusza ...
No nie zdążyłem wpisać sie w temat a własnie miałem poradzić, żeby to zrobić;) Widać ta wajcha sie zapieka ze wzgledu na to że prawie nigdy sie jej nie rusza ...
Ciesze się że problem zniknął... ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ale po co ? Wrzucasz N i zostawiasz kluczyk w stacyjce i już :) Z tego co wiem to do godziny może tak być... Nie ma potrzeby używania tego awaryjnego ..
Ostatnio edytowane przez Bezi ; 03-02-2014 o 19:45
no właśnie jest potrzeba żeby sie nie zapiekało coś tam.A naprawiaś kiedyś autko na kolumnowym podnośniku ?? E65 trzeba wepchnąć między kolumny na styk bo szerokie jest i podnieść do góry np.na 2-3 godzinki bo przerwa obiadowa czy np.dużo pracy przy wyjęciu wachacza ...... i co wtedy jak ci sie przełączy po godzinie na P.Ta blokada własnie jest po to.
No ja tez nie miałem z tym problemu nigdy hmm ...
no fakt faktem że gdzie ja daje autko do naprawy to mają ciasno i kolumny są blisko siebie.Lusterka na styk.A brzuch pany to i ja nie mam