jakis stary temat mi sie wyswietlil, ale ten impex pisal troche bzdury jakby nigdy takiego auta nie mial
zaciski tak duze ze na 20 calach w zimie musi jezdzic, haha, standardowe felgi to 17stki przeciez :) 20 cali to w mercu jak 21 w bmw, tam sa mniejsze kola
20cali to jest totalny max na merca s
wypadanie zaplonow ktorych nikt nie potrafil rozkminic, no najwyrazniej jezdziles do takich co to golfy naprawiaja
zaplony w 600tkach wypadaja bo sa cewki do wymiany, z tym ze tam nie ma pojedycznych cewek a caly zespol cewek, listwa zaplonowa
7tys zlotych nowa, na strone
poza tym, ten zawias, co to tak sie psul, airmatic, to ciekawe, bo w 600tkach sa standardowo zawiasy ABC a nie airmatic
tak samo jak w kazdym clu z reszta - olejowe a nie powietrzne
ze rdzewieje, zgoda :) ale cle sa z magnezu i tworzywa, wiec one akurat nie rdzewieja
a ze drogie auto w serwisie, to fakt
komp swiruje, licznik jak bateria jest slaba i sypie losowymi bledami
alternator pada, bateria niedoladowana, stad takie kwiatki
CLe i SLe to najdrozsze merce wtedy byly, nie ma sie co dziwic ze serwis nadal adekwatny do cen nowych (500-700tys pln za cla 500,600)




Odpowiedz z cytatem