Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Wygiglane 750i / ogólny stan aut na rynku / przebiegi w DE?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań

    Post Wygiglane 750i / ogólny stan aut na rynku / przebiegi w DE?

    Od dłuższego czasu myślę nad zmianą swojej 740 na coś innego, już miałem kupować M5 dopóki mi znajomy nie pożyczył takiego auta na tydzień. Ten pomysł już mam wybity z głowy a radość jaką miałem po wejściu z powrotem do E38 dała mi do myślenia czy nie lepiej po prostu przesiąść się do 750i po lifcie. W obecnym aucie brakuje mi między innymi pierdolnięcia, lepszego wygłuszenia no i w tej budzie automatu. EDC też brzmi dobrze ale i bardzo kłopotliwie.

    Chyba większośc z nas jeżdżących E38 straciła sporo nerwów na tym samochodzie. Mi się już nie chce przez to przechodzić. Swoją doprowadziłem do takiego stanu że od 30tys km tylko tankuję. Nie chciałbym za nic w świecie wracać do przygód jakie mi to auto fundowało przez pierwsze 2-3 lata. W zasadzie dopiero od półtora do dwóch lat jeżdżę jak normalny człowiek czyli serwisuję i wykonuję drobne naprawy.

    Jeśli zdecyduję się na 750i to chciałbym tym samochodem przejechać minimum 100tys. W związku z tym, nasuwa się pytanie czy da się jeszcze kupić E38 które trzyma się kupy w dłuższym czasie? Myślałem że tak, dopóki znajomy jakieś półtora roku temu nie kupił zadbanej E38 z Łodzi (stary właściciel chyba jest na forum, ma/miał E38 z S62 pod maską i wiele innych 7er). Cyrki zaczęły się szybko, a auto wydawało się pewne. U niego akurat był problem z Vanosami, jeśli dobrze kojarzę to V12 jest stosunkowo bezobsługowe i głupkoodporne. Czy są wśród nas użytkownicy, którzy nie żałowali środków na zakup E38 i auto im się odpłaciło bezawaryjnością? Jak wygląda też sprawa EDC? Domyślam się, że w tak wiekowych autach amortyzatory będą raczej na ostatnich nogach. To się regeneruje czy trzeba kupić w ASO nowe?

    Przegląam sobie oferty E38 z DE, konkretnie patrzę na 750i po lifcie. Wszystkie mają przebiegi typowo polskie. Można przypuszczać że te samochody są kręcone? Po wnętrzu nawet nie chcę oceniać bo widziałem 750i z przebiegiem mniej więcej 750tys i ze spokojem by przeszła jako typowa 187tys igła miód malina niemiec płakał jak sprzedawał.

    Pomimo, że pewnie minie wiele miesięcy zanim się zdecyduję na wymianę swojej, oto przykładowe oferty które by mnie zainteresowały. Może się ktoś wypowiedzieć na temat takiego przekroju samochodów? Auta których szukam są raczej z górnego przedziału cenowego, wyżej już tylko L7 albo uzbrojone. Niemniej jednak nie jest to żadna gwarancja spokojnego użytkowania.
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4 - 147tys km...?

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Nie wiem o co chodzi ale co sie tak wszyscy uczepili przebiegu w nastoletnich autach...? Przebieg jako taki ma znaczenie powiedzmy w aucie 1-3letnim gdzie przykladowo ten sam egzemplarz z nalotem 20tkm jest duzo wiecej warty jak dokladnie taki sam co ma 100tkm nahustane - ale tu w "starych babciach" nie ma co sie podniecac...

    Ta co ma 147tkm - moim zdaniem nie warta nawet polowy tej ceny pomijajac malowane oba boki, masz dokladnie wszystko przed soba- czyli robota tleje tylnej belki, wahacze, tuleje wahliwe, tuleje wahaczy przod lub cale wahacze- w PL rozleci sie to w moment, skrzynia lub przynajmniej jej serwis, kable, swiece i cala reszta dosc dlugiej listy ktora przy wydatku ponad 40k za auto niestety przyprawi Ciebie o siwe wlosy.

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Nie wiem o co chodzi ale co sie tak wszyscy uczepili przebiegu w nastoletnich autach...? Przebieg jako taki ma znaczenie powiedzmy w aucie 1-3letnim gdzie przykladowo ten sam egzemplarz z nalotem 20tkm jest duzo wiecej warty jak dokladnie taki sam co ma 100tkm nahustane - ale tu w "starych babciach" nie ma co sie podniecac...

    Ta co ma 147tkm - moim zdaniem nie warta nawet polowy tej ceny pomijajac malowane oba boki, masz dokladnie wszystko przed soba- czyli robota tleje tylnej belki, wahacze, tuleje wahliwe, tuleje wahaczy przod lub cale wahacze- w PL rozleci sie to w moment, skrzynia lub przynajmniej jej serwis, kable, swiece i cala reszta dosc dlugiej listy ktora przy wydatku ponad 40k za auto niestety przyprawi Ciebie o siwe wlosy.

    Polemizowałbym z tymi przebiegami, jakieś znaczenie to ma. W aucie jest dużo elementów których nie wymieniasz co 20-50tys km a które zaczynają sprawiać kłopoty przy większych przebiegach. Chociażby napęd. Z wnętrzem jest podobnie. Oczywiście wszystko zależy od tego jak kto o co dbał ale i tu dużo rzeczy psuje się przy dłuższej eksploatacji, chociażby nieszczęsny silniczek/zębatki od tylnej zasłony, niektóre zaczepy od tapicerki, FSU, rozciągają się albo urywają linki od drzwi.... lista jest bardzo długa. Może część z tych elementów siada po prostu z czasem (chociaż wątpię) ale zdecydowana większość psuje się od czasu eksploatacji, który jest bezpośrednio powiązany z przebiegami.

    Tak czy owak o taką ocenę jak tej z przebiegiem 147 mi chodziło.

    ADASIO również dzięki.


    Edit:
    Co do osiągów to jeździłem 750i co prawda przedliftowym (jest jakaś różnica?) i byłem mile zaskoczony. Dużo mocniejszy dół niż w M60B40. A tylko o dół mi chodzi bo to nie są auta do zapierdalania. 4.4 mnie średnio interesuje, nawet wersja bez Vanosa.
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 28-01-2014 o 21:53

  4. #4
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Polemizowałbym z tymi przebiegami, jakieś znaczenie to ma. W aucie jest dużo elementów których nie wymieniasz co 20-50tys km a które zaczynają sprawiać kłopoty przy większych przebiegach. Chociażby napęd. Z wnętrzem jest podobnie. Oczywiście wszystko zależy od tego jak kto o co dbał ale i tu dużo rzeczy psuje się przy dłuższej eksploatacji, chociażby nieszczęsny silniczek/zębatki od tylnej zasłony, niektóre zaczepy od tapicerki, FSU, rozciągają się albo urywają linki od drzwi.... lista jest bardzo długa. Może część z tych elementów siada po prostu z czasem (chociaż wątpię) ale zdecydowana większość psuje się od czasu eksploatacji, który jest bezpośrednio powiązany z przebiegami.
    Ja w swoim 7 nacisnalem jakies 6-7 lat temu przycisk od rolety 1 raz i od tamtego czasu ciagle jest wysunieta i nawet jak zrobie moim autem 2mln km dalej bedzie dzialac... a kupisz auto od fredzla ktory nie umie cofac i codziennie wyjezdzajac z garazu mielil rolete i co wtedy z tego ze zrobil dopiero 100tkm skoro uzyl rolety 5tys razy.

    Tak, masz racje duzo jest elementow ktorych nie wymieniasz co 20-50tkm ale cala rzeka czesci rozpada sie po 10latach (nawet jak auto stoi i bedzie mialo tylko 5tkm) lub, i bez znaczenia na wiek okolo 200tkm nalotu- wiec lepiej kupic taka co ma ponad 200 od kogos kto wszystkiego pedantycznie dogladal - a to np w niemczech raczej niemozliwe, nie ze wzgledu ze nie dbaja tylko ze maja lepsze drogi i przykladowo zawiecha rozpadnie sie dopiero u nas po przejechaniu 1000km gdzie auto dostanie po dupie bardziej jak przez 300tkm w DE.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań

    Post

    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Ja w swoim 7 nacisnalem jakies 6-7 lat temu przycisk od rolety 1 raz i od tamtego czasu ciagle jest wysunieta i nawet jak zrobie moim autem 2mln km dalej bedzie dzialac... a kupisz auto od fredzla ktory nie umie cofac i codziennie wyjezdzajac z garazu mielil rolete i co wtedy z tego ze zrobil dopiero 100tkm skoro uzyl rolety 5tys razy.

    Tak, masz racje duzo jest elementow ktorych nie wymieniasz co 20-50tkm ale cala rzeka czesci rozpada sie po 10latach (nawet jak auto stoi i bedzie mialo tylko 5tkm) lub, i bez znaczenia na wiek okolo 200tkm nalotu- wiec lepiej kupic taka co ma ponad 200 od kogos kto wszystkiego pedantycznie dogladal - a to np w niemczech raczej niemozliwe, nie ze wzgledu ze nie dbaja tylko ze maja lepsze drogi i przykladowo zawiecha rozpadnie sie dopiero u nas po przejechaniu 1000km gdzie auto dostanie po dupie bardziej jak przez 300tkm w DE.
    Ja rolety nie dotykam bo musiałbym mieć jakieś nauszniki ;) Owszem niby wystarczy podnieść i zapomnieć ale przy cofaniu w nocy rozwinięta roleta mi przynajmniej przeszkadza. Co do reszty to się mogę zgodzić. Mówiąc o przebiegach interesowała mnie też ich realność. Bo czy jest możliwe żeby takie auto które kupowane jest głównie po to, żeby wozić delikwenta przez cały kraj w tę i z powrotem kilka razy w tygodniu miało po 13 latach 200tys na liczniku? Wychodzi 15tys rocznie, ja dużo nie jeżdżę a robię od 15 do 25 rocznie. Tymczasem wydawałoby mi się że takie auta w pierwszych latach po zakupie robią ponad 50 rocznie.

    Przypomina mi się ciekawa grafika obrazująca przebieg samochodów z allegro na tle ich wieku:


    Myślałem że to dotyczy wszystkich aut ale sądząc po nazwie pliku, dotyczy Passata. Wiem że Polska to specyficzny rynek ale czy masowe kręcenie liczników nie zaczyna też dotyczyć zachodnich sąsiadów?




    Cytat Zamieszczone przez Saillupus Zobacz posta
    1. Zakup igły która będzie mi odpowiadać w 100%, z maxymalnym wyposażeniem itp
    2. Zakup auta tańszego, wyposażonego dość dobrze i kompletna renowacja wraz z wypruciem i przetapicerowaniem całego wnętrza, wrzuceniem porządnego audio itp... Będę miał auto pachnące jak z salonu i z tym co chcę :)
    Druga opcja chyba dość kosztowna bo przetapicerowanie wnętrza materiałami o podobnej jakości do tych użytych w E38 nie będzie tanie. Na Mobile trafiłem na parę takich aut, nie powiem żeby mi się to podobało. Widać po wnętrzach że coś nie gra.



    IMPEX1950 Z czystej ciekawości zapytam (podkreślam, nie chcę teraz nic kupować, po prostu wybiegam w przyszłość) na ile cenisz swoje 750? Pomijam to że w swoich poszukowaniach unikam Longów bo do niczego mi to niepotrzebne a tylko będzie przeszkadzać. Jeśli dobrze pamiętam long to +150kg.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Ja rolety nie dotykam bo musiałbym mieć jakieś nauszniki ;) Owszem niby wystarczy podnieść i zapomnieć ale przy cofaniu w nocy rozwinięta roleta mi przynajmniej przeszkadza. Co do reszty to się mogę zgodzić. Mówiąc o przebiegach interesowała mnie też ich realność. Bo czy jest możliwe żeby takie auto które kupowane jest głównie po to, żeby wozić delikwenta przez cały kraj w tę i z powrotem kilka razy w tygodniu miało po 13 latach 200tys na liczniku? Wychodzi 15tys rocznie, ja dużo nie jeżdżę a robię od 15 do 25 rocznie. Tymczasem wydawałoby mi się że takie auta w pierwszych latach po zakupie robią ponad 50 rocznie.

    Przypomina mi się ciekawa grafika obrazująca przebieg samochodów z allegro na tle ich wieku:


    Myślałem że to dotyczy wszystkich aut ale sądząc po nazwie pliku, dotyczy Passata. Wiem że Polska to specyficzny rynek ale czy masowe kręcenie liczników nie zaczyna też dotyczyć zachodnich sąsiadów?






    Druga opcja chyba dość kosztowna bo przetapicerowanie wnętrza materiałami o podobnej jakości do tych użytych w E38 nie będzie tanie. Na Mobile trafiłem na parę takich aut, nie powiem żeby mi się to podobało. Widać po wnętrzach że coś nie gra.



    IMPEX1950 Z czystej ciekawości zapytam (podkreślam, nie chcę teraz nic kupować, po prostu wybiegam w przyszłość) na ile cenisz swoje 750? Pomijam to że w swoich poszukowaniach unikam Longów bo do niczego mi to niepotrzebne a tylko będzie przeszkadzać. Jeśli dobrze pamiętam long to +150kg.
    cena to 30 tys na 16tach, pod koniec tego roku bede to sprzdawal bo bede bral w leasing f01 760 ..jak narazie nie mysle o sprzedazy e38 ale jak ktos chce kupic na mus to sprzedam

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar vori
    Dołączył
    Aug 2012
    Posty
    167
    BMW
    ex E32 730i 1993
    Skąd
    Kraków

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Pobawiłem się chwilę i zmontowałem takie coś dla BMW wystawianych na Allegro. Wykres na podstawie około 1500 ogłoszeń (tylko Allegro, nie brałem pod uwagę ogłoszeń z Otomoto czy Tablicy).

    Gdyby ktoś chciał, mógłbym zebrać coś podobnego dla starszych roczników, konkretnego modelu BMW lub w ogóle innego samochodu. Należy jednak pamiętać, że im bardziej ograniczony zakres, tym mniej wiarygodne wyniki (za mało ogłoszeń). Ew. można by było spróbować zebrać również z Otomoto, byłoby pewnie kilkakrotnie więcej danych, ale póki co mi się nie chce.


  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



    Mod Edit:
    Takie oferty na PW
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 29-01-2014 o 07:41

  9. #9
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City

    Post

    Ze zdjęć to jak dla mnie nr 1 i nr 3 z tym że w 3 zmienił bym fele bo wygląda słabo

    Co do przebiegu to tak jak BOSS pisze - co z tego że ma 147 jak zaraz będzie trzeba zainwestować ileś w naprawy,

    nawet niech ma 470 byle śmigała jak szalona i była w stanie dobrym+



    PS
    Impex Ty to masz naturę xxxxx chyba we krwi co?
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 29-01-2014 o 07:41
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  10. #10
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Impex Ty to jesteś handlarz z prawdziwego zdarzenia ;)

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

Podobne wątki

  1. Auta importowane z Japonii -niskie przebiegi.
    Przez Jakub w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-11-2011, 15:33
  2. rarytas na Angielskim rynku!!!
    Przez darwaso w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-12-2009, 23:51
  3. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 03-06-2009, 09:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •