Od dłuższego czasu myślę nad zmianą swojej 740 na coś innego, już miałem kupować M5 dopóki mi znajomy nie pożyczył takiego auta na tydzień. Ten pomysł już mam wybity z głowy a radość jaką miałem po wejściu z powrotem do E38 dała mi do myślenia czy nie lepiej po prostu przesiąść się do 750i po lifcie. W obecnym aucie brakuje mi między innymi pierdolnięcia, lepszego wygłuszenia no i w tej budzie automatu. EDC też brzmi dobrze ale i bardzo kłopotliwie.

Chyba większośc z nas jeżdżących E38 straciła sporo nerwów na tym samochodzie. Mi się już nie chce przez to przechodzić. Swoją doprowadziłem do takiego stanu że od 30tys km tylko tankuję. Nie chciałbym za nic w świecie wracać do przygód jakie mi to auto fundowało przez pierwsze 2-3 lata. W zasadzie dopiero od półtora do dwóch lat jeżdżę jak normalny człowiek czyli serwisuję i wykonuję drobne naprawy.

Jeśli zdecyduję się na 750i to chciałbym tym samochodem przejechać minimum 100tys. W związku z tym, nasuwa się pytanie czy da się jeszcze kupić E38 które trzyma się kupy w dłuższym czasie? Myślałem że tak, dopóki znajomy jakieś półtora roku temu nie kupił zadbanej E38 z Łodzi (stary właściciel chyba jest na forum, ma/miał E38 z S62 pod maską i wiele innych 7er). Cyrki zaczęły się szybko, a auto wydawało się pewne. U niego akurat był problem z Vanosami, jeśli dobrze kojarzę to V12 jest stosunkowo bezobsługowe i głupkoodporne. Czy są wśród nas użytkownicy, którzy nie żałowali środków na zakup E38 i auto im się odpłaciło bezawaryjnością? Jak wygląda też sprawa EDC? Domyślam się, że w tak wiekowych autach amortyzatory będą raczej na ostatnich nogach. To się regeneruje czy trzeba kupić w ASO nowe?

Przegląam sobie oferty E38 z DE, konkretnie patrzę na 750i po lifcie. Wszystkie mają przebiegi typowo polskie. Można przypuszczać że te samochody są kręcone? Po wnętrzu nawet nie chcę oceniać bo widziałem 750i z przebiegiem mniej więcej 750tys i ze spokojem by przeszła jako typowa 187tys igła miód malina niemiec płakał jak sprzedawał.

Pomimo, że pewnie minie wiele miesięcy zanim się zdecyduję na wymianę swojej, oto przykładowe oferty które by mnie zainteresowały. Może się ktoś wypowiedzieć na temat takiego przekroju samochodów? Auta których szukam są raczej z górnego przedziału cenowego, wyżej już tylko L7 albo uzbrojone. Niemniej jednak nie jest to żadna gwarancja spokojnego użytkowania.
Klik 1
Klik 2
Klik 3
Klik 4 - 147tys km...?