Dzięki za podpowiedź
Muszę w takim razie zweryfikować czy są te obecnie włożone z szarym tyłem czy z niebiesko-białym.
Jeżeli teraz nie chodzi to podmienię tak jak napisałeś na inne z przeciwnym kolorem.
Cała zabawa polega na tym że już zastałem taki stan. z informacji jakie udało mi się uzyskać zegary wymienione były przez poprzedniego właściciela. i tu problem bo było to z 6 lat temu. obawiam się że Klient nie ma już starych zegarów, tak abym mógł odzyskać ori kość. więc muszę kombinować.
Chciałem uzyskać informację o błędach, wykasować je, ewentualnie mieć info co jest do zrobienia.
W zakresie danych o przebiegu czy wyposażeniu to nawet nie myślałem, ponieważ musiałbym programować całą kość. Chodzi mi tylko o dostanie się do błędów w samochodzie - podstawową inspekcję itd.
OBD nie mam, a chcę zachować stan pierwotny i tak skromnego wyposażenia mojej 7er :-)
Dzięki za podpowiedź - postaram się zweryfikować kolorek zegarów i do pracy :-)