Cześć,
IMHO, jeśli sprawdzałeś INPA i wywnioskowałeś, że na cylindrze 6 i 7 masz za bogatą mieszankę to najprawdopodobniej jesteś w błędzie.
Pewnie sprawdziłeś parametr znajdujący się pod przyciskiem F6 o nazwie smoothness, czyli gładkość w wolnym tłumaczeniu.
Nie informuje on o składzie mieszanki ale o tym czy spalanie na danym cylindrze przebiega prawidłowo, im wyższy wynik tym większą nierównomierność biegu wprowadza dany cylinder - czyli na przykład wypadają na nim zapłony, ale co może być tego przyczyną to już całkowicie oddzielna kwestia.

Na wypadaniu i nierównej pracy V8 to chyba niejeden na tym forum zęby zjadł... jeśli piszesz, że uszczelki miałeś wymienione to już jakaś część sukcesu.
Myślę, że w pierwszej kolejności powinieneś rzucić trochę danych z INPY żeby ktoś mógł Ci pomóc, a mianowicie:
- wszystkie kody błędów centralki silnika + zrzuty ekranu z trzech stron "analog values" ze szczególnym uwzględnieniem adaptacji
- wykasować wszystkie kody i adaptacje, zrobić 50 km i wrzucić ponownie, żeby zobaczyć co się zmienia (nie wiem czy po wymianie uszczelek kasowali Ci adaptacje)
Wtedy być może uda się coś Ci doradzić.