Dobra sam znalazłem, nikt nie chciał pomóc, może komuś się przyda
Zastosowanie filtra cząstek stałych silnika Diesla jest zgodne z normą UE4 . Ta regulacja emisji spalin weszła w życie w latach 2005 . Filtr cząstek stałych jest stosowany w M47TÜ2 silnika po raz pierwszy w następujących samochodach :
- E87 , E90 : Od 03/2005
- E83 , E60 : Od 09/2005
stosowanie
Filtr cząstek stałych jest rozmieszczony w następujący sposób :
• E60 z M57TÜ/EU4 : Od 03/04
• E60 z M57TÜ TOP/EU4 : Od 04/9
• E65 z M57TÜ2 : Od 03/05
• E60 , E83 , E90 z M57TÜ2 : Od 5/09
• E70 z M57TÜ2 : Od 06/9
• E70 , E90 , E83 z M57TÜ2 TOP : Od 6/09
• Wszystkie pozostałe silniki M57TÜ2 TOP : Od 03/07
Zastosowanie:
Filtr cząstek stałych jest stosowany w systemie zarządzania silnikiem generacji DDE 7 w następujący sposób i początkowo w następujących wersjach :
• E8x z N47uL i oL kierownicą z lewej strony pojazdu i prawy jazdy na dzień 03/07 : silnik - bezpośredni filtr cząstek stałych
• E9x z N47uL i oL kierownicą z lewej strony pojazdu i prawy jazdy na dzień 03/07 : silnik - bezpośredni filtr cząstek stałych
• E6x , E8x i E9x z N47oL lewostronnego twardym jak z 07/09 : silnik - bezpośredni filtra cząstek
• E60 pojazdów z kierownicą po prawej stronie , jak z 07/09 : montaż filtra cząstek w podwoziu
• E8x i E9x z N47oL pojazdu do ruchu lewostronnego , jak i E8x z N47TOP (TL) z dnia 07/09 : filtr cząstek stałych silnika - bezpośredni
• Inne E6x z N47 : silnik - bezpośredni katalizator
• E83 z N47 kierownicą z lewej strony i pojazdów do ruchu lewostronnego , jak z 07/09 : silnik - bezpośredni filtra cząstek