Moj silnik jest sprawny więc raczej też zamówie e20 ale jaka jest różnica pomiędzy e20 a e30 czy bardziej lepiej by było gdybym kupił e30?
Edit.
skontaktowałem się ze sprzedawcą nulon z australii no i on mi powiedział że spokojnie mogę lać e30 i mam spokój na rok, razem będzie to kosztowało 34 dolary australijskie plus 18 dolarów za przesyłkę lotnicza więc razem wyjdzie jakieś 54 dolary australijskie co na funty szterlingi wychodzi 27 funtów, także zamawiam sobie.
tylko jeden podstawowy problem mam teraz gdyż zajrzałem na sor australijskie i tam jest napisane że dużo użytkowników podaje wątpliwość stosowanie tego preparatu i mówi że producent preparatu dupont amerykański zaprzestał produkcji tego preparatu ze względu na to że preparat nulon zatykał małe dziurki przez które ma przepływać swobodnie olej.
ale ty stosujesz ten null on więc chyba jest okej prawda?
Edit
http://www.vwwatercooled.com.au/foru...ves-89729.html
Po przeczytaniu tego artykułu zaleje jednak militec1.