Jeżeli na prawdę ktoś myśli, że się zgrywam to proszę bardzo. To jest sprzęgło do mojej e30 4.0
sprzegło dwutarczowe
Dwutarczowe sprzęgło na częściach n47, m52 i reszty od m60+robota na CNC. Do tego skrzynia b6 z n47.
Przekładka jest odsuwana za pomocą sprężynek, które mają regulowaną siłę docisku. W skrzyni wycięta jest
rewizja, można regulować sprzęgło bez demontowania skrzyni.
Wydech cały z kwasu,przelot 2x60mm xpipe, barany też robiłem sam.
Niebawem będzie szpera załączana na przycisk z e34 ix. Narazie jest "zwykła" na 5 płytkach z brązu, 2.65.
Bawię się w przeróbki trochę czasu i jak czytam te wydumki o sprzęgłach m3, doprężaniu silnika, strojeniu na emu to nie wierzę co piszesz.
Pokaż projekty które stroiłeś, chyba że pierwszym razem w tym ałdi to ogarnąłeś
Ktoś kto zna się na samochodach wie, że skrzynia m30 nie wytrzyma takiego momentu. Moja siódema miała taką skrzynie jak ją kupiłem i ledwo dojechała z Poznania.
Poza tym, do takiego projektu montuje się skrzynie 3.0d ze sprzęgłem bez wydumek m3 e92.
Gdzie ty w tarczy sprzęgła zmieniłeś wielo wypust jak tam nie ma materiału na coś takiego ?? !!
Dwie pompy paliwa z ałdi ?? Świece za 10zł ??
Nie obraziłem Cię ani słowem, pokaż teraz gdzie nie mam racji w powyższym.