a no tak to wymyślili że brembo ma tarcze 316 mm a 740i 740d i 750 (ma już chyba 2 tłoczki) ma tarcze 324 mm do tego większe klocki a wieć większa płaszczyzna cierna + zmniejszone grzanie sie tacz co przy masie prawie 2 tony nie trudno
= lepsze hamowanie i oto taka ciekawostka ze świata BMW :)
co do audi to jakie turbo tam siedzi ? skoro sam złożyłeś to audi to powinieneś wiedzieć że twoje m30 nie jest przygotowane , lećmy dalej sportowe wałki to koszt ok 3000 ,korby ok 3000 (i teraz czy zwykłe czy krótsze ale poco kupować takie same jak były jak w tej samej cenie masz krótsze ?do tego , głowica była cała czy jesteś farciarzem i nie była spękana pomiędzy zaworami ?jak poradziłeś sobie ze strojeniem silnika? jakie śiece siedzą bo przy 1.3bar normale świece w tym audi nie dają se rady po prostu iskra przygasa itp itdwieć koszt poszczególnych elementów przy tym audi to ok 12-13k + twoja robota i jeszcze pierdołki które wychodzą w miedzy czasie. skoro miałeś już do czynienia z uturbiomym silnikiem ba sam go skręciłeś to powinieneś wiedzieć z to nie jest takie proste i że twoje m30 nie jest przygotowane pod takie doładowanie