Podepniesz się DISem bez problemu. Wszystko co napisał Irek jest poprawne. To co możesz spróbować zrobić w INPIe to wybrać e34 z silnikiem M30, skrzynia automatyczna jest ta sama co w e32, a zatem sterownik też.
Podepniesz się DISem bez problemu. Wszystko co napisał Irek jest poprawne. To co możesz spróbować zrobić w INPIe to wybrać e34 z silnikiem M30, skrzynia automatyczna jest ta sama co w e32, a zatem sterownik też.
pozdrawiam Bartek
................dubel................
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
a macie w inpie w e34 zakładkę m30??Ja nie mam.... Co do skrzyni to nie trzeba wybierać motoru tylko od razu wejść w transmission.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Nie miałem nigdy inpy, założyłem, że jest tak samo jak w DISie.
Jeżeli od razu wybierasz transmission, to powinieneś mieć 4HP22/24, przecież to było we wszystkich BMW z lat osiemdziesiątych.
pozdrawiam Bartek
Ja wiem, że na 99% nic się nie uda, bo Greg kiedyś próbował podpiąć się INPĄ przez RSa do mojego auta i nic. Ani silnik ani skrzynia, a też próbowaliśmy przez E34 z M60B40.
po pierwsze ADS okrągły musi być wspierany portem rs232 "COM"
i emulowany DIS
inpa nie czyta m50 m20 m30
tylko nowsze odele i kilka diesli