Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: POMOCY Montaż rolety elektrycznej e32

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar Miras
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    52
    BMW
    było e32 jest e38 4.4 6gang
    Skąd
    Szczecin

    Post POMOCY Montaż rolety elektrycznej e32

    Witam,

    Dzisiaj chciałem sobie zamontować nowo co zakupioną roletą elektr. po uprzednim przeczytaniu paru poradników (są to moje początki z BMW i jestem jeszcze zielony ). Niestety nie udało mi się tego dokonać ,gdyż nie mogłem się wpiąć pod złącze lub wkładałem to do złego złącza. Ogólnie rzecz biorąc pod siedzeniem znalazłem 2 luźne złącza. Pierwsze złącze - 6 z 6 metalowych otworów (moje złącze nie można tam wcisnąć ,gdyż całe złącze jest innej konstrukcji. Drugie złącze - 4 metalowych otworów z 6 ,czyli tak jak u mnie na złączu w rolecie ale 1 otworek z metalową obudową jest tam gdzie nie powinien być. Złącze pasuje idealnie do mojego złącza. Na dole przedstawiam jak to wygląda w mnie w aucie oraz jak wygląda złącze rolety,

    Pozdrawiam,

    Złącze rolety:


    Złącza rolety 2:
    Najpierw idą te 2 kostki i one się łączą w tą 1 w/w:



    Ogólny widok miejsca się są bezpieczniki i złącza :


    Złącza jakie znalazłem w aucie : (do białego w ogóle nie wchodzi, do czarnego wchodzi ale nie pasują pręciki do otworów)


    Oraz złącza jakie znalazłem i skąd je wziąłem:


    Proszę o POMOC

  2. #2
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    To jest ta czarna kostka z przedostatniego zdjęcia. Do niej należy podłączyć wiązkę od rolety.
    [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/1048/dsc0188v.jpg[/IMG 7er

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar Miras
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    52
    BMW
    było e32 jest e38 4.4 6gang
    Skąd
    Szczecin