Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Wątek: E32 Zegary umarły...

  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,947
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Fabian LDZ
    Cytat Zamieszczone przez orson
    Miałem ten sam problem, połączony z brakiem świateł stop. Wymieniłem spalony bezpiecznik i wszystko się naprawiło.
    bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok
    światła też mi wszystkie świecą wtyczki na zegarach też ok więc chyba tylko te kondensatorki zostały
    A robiłeś test zegarów - zrób to jeszcze
    Jeśli nie wiesz jak, to pisze: wciskasz bolec ten z prawej, to przełączania komunikatów i trzymając go wciśniętego, przekręcasz kluczyk w stacyjce do pozycji zapłon. Na wyświetlaczu komputera zaczną sie wyświetlać komunikaty, a potem wszystkie zegary się obracają.
    jesli się obrócą, to masz problem w instalacji, jeśli te co piszesz sie nie ruszą, to oczywiście się bierzesz za pudło i wymiane kondensatorków.
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    65
    BMW
    e36 cabrio
    Skąd
    Łódź
    Cytat Zamieszczone przez Hubertus7er
    Cytat Zamieszczone przez Fabian LDZ
    Cytat Zamieszczone przez orson
    Miałem ten sam problem, połączony z brakiem świateł stop. Wymieniłem spalony bezpiecznik i wszystko się naprawiło.
    bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok
    światła też mi wszystkie świecą wtyczki na zegarach też ok więc chyba tylko te kondensatorki zostały
    A robiłeś test zegarów - zrób to jeszcze
    Jeśli nie wiesz jak, to pisze: wciskasz bolec ten z prawej, to przełączania komunikatów i trzymając go wciśniętego, przekręcasz kluczyk w stacyjce do pozycji zapłon. Na wyświetlaczu komputera zaczną sie wyświetlać komunikaty, a potem wszystkie zegary się obracają.
    jesli się obrócą, to masz problem w instalacji, jeśli te co piszesz sie nie ruszą, to oczywiście się bierzesz za pudło i wymiane kondensatorków.
    kolego jak już pisalem wcześniej mam zegary starego typu więc nie moge zrobić takiego testu o jakim mówisz

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    65
    BMW
    e36 cabrio
    Skąd
    Łódź
    zegary mam tego typu (przykladowe foto) http://img387.imageshack.us/img387/1220/zegary8yn.jpg

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    15
    A powiem wam numer jaki ja dzisiaj wychaczyłem .... bezpieczniki wszystkie ok bo sprawdzałem odrazu, a dzisiaj nawet drugi raz....... ale jak otworze drzwi kierowcy i dostanie licznik prąd z sygnałem - informacją o otwartych drzwiach to zaczyna wszycho działać ..... jutro jestem umówiony w serwisie po godzinach i podepną .....zobaczymy ....ale przez telefon znajomek mówił też o tych kondensatorach..


    ogólnie raczej wymiana.... jak ma maleństwo stać w zimnym garażu i czekać na kondensatorki to wrzucę zegar z ringiem i odświerze. Pozdr

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    15
    Aha a moje zegary wyswietlaja na dolnej linijce wszystko..... kmy informacje o dzwiach spryskach itd

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    58
    BMW
    e38 730
    Skąd
    Lublin
    PiK-MaN BMW 730i

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    odgrzewam..... czy wyżej opisany test zegarów tyczy się też mojego e32? chodzi mi o to że komp nie pokazuje mi żadnych danych..... żarówki hamulce itp zawsze, a spalania ile km zrobię na zbiorniku itp już nie. jak mu się zachce to pokazuje ale to tylko jak mu się zachce. Gdzie szukać przyczyny? dodam że OBC przy radiu jest martwe. nie pokazuje żadnych danych nie reaguje na naciskanie przcisków nawet się nie podświetla. Z góry dziękuję za pomoc. Chciałbym aby to działało bo lubię wiedziec ile autko spala przynajmniej pogladowo. poza tym zegarek by sie przydał....

  8. #18
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Na linijce w liczniku wyświetla informacje te, które pochodzą z OBC. To że jest martwe, powoduje, że masz problemy również w liczniku.

    Natomiast komunikaty o żarówkach, poziom oleju itd, czyli komunikaty ostrzegawcze pochodzą z czujników, które bezpośrednio dochodzą w wiązce do licznika, albo między DME, a licznikiem. Jeżeli tego też nie ma to jest już problem w liczniku lub wiązce, choć jeżeli nie ma żadnych to będzie raczej strzelony licznik.

    Dziwnie, że tak wszystko nie działa, ktoś chyba nieźle nagrzebał tam w elektryce.
    pozdrawiam Bartek

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    komunikaty działają zawsze. mogę w każdej chwili podejrzeć po odpaleniu co mi tam wyskakuje itd nie ma najmniejszych problemów poza tym że zarówki są a komunikaty i tak wywala..... z wodą to samo.... ale wskazań spalania zegarka itp juz nie ma. czy każde OBC pasuje do e32 czy jakieś z odpowiednią końcówką? gdzieś mi się o uszy obiło że końcówka 055 jest do m30 to prawda? ewentualnie jakie obc z jaką koncówką? wiem że TDS miał 149 bo nie miał kości kodującej w zegarach (w e34) tutaj podobno jest ale czy pasuje każde OBC do mnie?

  10. #20
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez godles Zobacz posta
    komunikaty działają zawsze. mogę w każdej chwili podejrzeć po odpaleniu co mi tam wyskakuje itd nie ma najmniejszych problemów poza tym że zarówki są a komunikaty i tak wywala..... z wodą to samo.... ale wskazań spalania zegarka itp juz nie ma. czy każde OBC pasuje do e32 czy jakieś z odpowiednią końcówką? gdzieś mi się o uszy obiło że końcówka 055 jest do m30 to prawda? ewentualnie jakie obc z jaką koncówką? wiem że TDS miał 149 bo nie miał kości kodującej w zegarach (w e34) tutaj podobno jest ale czy pasuje każde OBC do mnie?
    To znaczy, że licznik jest ok oraz to, że masz problem z modułem LCM i/lub Check Control. Płyn chłodniczy to już problem samego czujnika lub wiązki.

    Masz zatem OBC do wymiany albo coś z wiązką.

    Nie wiem jednak jak jest z numerami OBC, bo nie bawiłem się podmienianie.
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •