Witam ponownie, oleju niestety nie udało mi sie uzupełnić przez otwór wlewowy, natomiast dolałem go przez przewód chłodnicy oleju. Zabieg ten nie pomógł w ogóle (jednym słowem oleju było tyle ile powinno) więc tyle samo co dolałem upuściłem. Natomiast po rozpieciu chłodniczki zebrałem troszkę oleju do słoiczka. Jednym słowem olej jest brudny, pomyślałem sobie że wypada go wymienić i tyle. Założyłem wąż i ruszyłem. Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia zaczeła dziwnie pracować- okazało się że "super" szybko złaczka przewodu do chłodnicy puściła i cały olej jaki znajdował się w skrzyni został wyrzucony na zewnątrz. Całe szczęście że było to pod domem. W ostatnim momencie skrzynia wogóle nie przekazywała napędu. Kupiłem nowy filtr, uszczelkę oraz 8l atf 71141 mobila. Odkręciłem korek misy- ściekło jeszcze około 0,8l oleju- odkręciłem misę , wymieniłem filtr, skręciłem w odwrotnej kolejności. Uzupełniłem na zgaszonym silniku olej aż zaczął sie przelewać, odpaliłem silnik przełączając wszystkie biegi, zacząłęm dolewać. Przygotowane miałem 8l oleju ( tyle wyczytałem w necie że wystarczy przy wymianie statycznej) weszło wszystko i ewidentnie brakuje bo słychać jak zasysało powietrze. Czy jest mozliwe aby przez chłodnicę został wyrzucony cały olej jaki znajduje się w skrzyni oraz konwerterze? Ile oleju powinno wejść do skrzyni 5hp30 oraz konwertera? wyczytałem że podobno 12l ale chciałbym aby ktoś to w 100% potwierdził. Czy ktoś wie czy dostępna jest jako część zamienna "blaszka z czterema zatrzaskami" szybko złaczki chłodnicy?