Uwierz mi ADASIO, że nie jest tak kolorowo z GT-Rem .Koszty serwisu i części są miażdżące. Awaryjność też spora przy używaniu auta zgodnie z jego przeznaczeniem. Serwis, który robi mi EVO ma również autoryzację na GT-R i padnięte skrzynie to chleb powszedni. Nie wspomnę o specjalnych oponach za 10k i innych podzespołach wartych furmankę kasy. Auto zajeb..te ale jak jest nowe i na gwarancji :) Którą nota bene można bardzo szybko stracić ;)
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
No zwłaszcza jak się takie 600 km na każdym winklu wprowadza w poślizg to i opony lecą i skrzynie - wcale nie dziwne że tak jest i że serwis sobie za to liczy odpowiednio
Ale auto mega fajne mimo wszystko
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Właściciel GTR-a, który jest na Forum Mitsumaniaki twierdzi, że koszt przeglądu rocznego wyszedł go 2300zł:) Tutaj link do jego tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtop...er=asc&start=0
Z tego co wiem to jest ten Nissan na sprzedaż http://tablica.pl/oferta/nissan-gt-r...tml#9a5459787f
Bo jeszcze jest na gwarancji :)
Poza tym piszę: Nigdy nie katowane, nie jeździło po torze. Opony oryginalne w idealnym stanie. ;)
Nie twierdze, że to zły samochód baa nawet twierdze, że jest lepszy niż 911 ale koszty użytkowania są naprawdę spore.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Jest jedna istotna "różnica" między 911 a GTR. 911 to niewyobrażalnie mniej zmartwień serwisowych, nie potrzeba "cudnych" rozwiązań aby szybko pojechać. Aby naprawdę wykorzystać maksimum z tego Nissana ( ponoć tylko dla nich kupowany jest GTR) trzeba powłączać kilka przycisków. Tryb startu coś i tam jeszcze ... Do tego 911 bardziej komfortowe od GTR, nie wspomnę o wykończeniu auta. Gdybym zarabiał za 100 tyś miesięcznie to możliwe że kupiłbym takie auto.
Mnie się owszem podoba Porsche 911 ale z racji moich gabarytów myślę że wsiąść bym wsiadł ale z wysiadaniem to byłby już kłopot,
tam się klaustrofobii można nabawić
Zdecydowanie wole auta z większa przestrzenią
Co do GTR-a to jak dla mnie najładniejsze cywilne auto które można gonić po torze bez "gańby" że Cię Prosiakiem czy Ferarką objedzie
A i na zwykłych drogach robi lepsze wrażenie niż np 911 bo mniej popularne
Ostatnio edytowane przez ADASIO ; 13-01-2014 o 12:14
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic