Witam
Sprawa ma sie nastepuj±co , poczyta³em troche o bol±czkach M60tek i mam kilka
pytan poniewaz wydaje mi sie ze nastêpuje reakcja ³ancuchowa czego efektem jest
p³ywanie obrotów.
Aha e32 jezdze od prawie 3 miesiecy i dopiero przyzwyczajam sie do auta ale co mnie
zaniepokoi³o :
Do tej pory tego nie by³o ale pojawi³y sie takie dosc ciche jakby stukniecia w silniku
trudno to opisac ale szukam potwierdzenia poniewaz przegladne³em kilka tematów
o odmach i o tym ze mog± one zalewac swiece olejem stad moje pytanie czy V8 z
"zalanymi" swiecami bedzie pracowa³ na troche nizszych obrotach czy zgasnie
wg mnie cylinderków jest wystarczajaco zeby pokreci³ ale chcia³bym sie upewnic
Kolejna sprawa to pojawi³y sie przy jezdzie na gazie takie dziwne jakby mini wystrza³y
gazu (na codzien jezdze pracoVWozem z instalacja nie sekwencyjna i wiem jak wyglada
normalny strza³ gazu) natomiast tutaj sa ewidentnie takie mini wystrzaliki co moze wg
mnie byc pochodn± tych zalewanych olejem swiec czyli w rezultacie odmy co wiecej te
wystrzaliki s³ychac w tylnej czesci silnika czyli przy szybie i dzieje sie to tylko przy
raptownym przyspieszaniu w zakresie obrotów miedzy 2 a 3,5tys obrotów.
Przy benzynie tego nie ma a jedynie lekki spadek przyspieszenia w porównaniu do tego
jak zbiera³a sie na poczatku po zakupie (byc moze to subiektywna ocena mocy bo wiadomo
apetyt rosnie w miare jedzenia).
W poniedzia³ek odbieram uszczelke od miski i zabieram sie za kontrole srubek w pompie
oleju i jak sie wyrobie to umowi³em sie tez na wymienie filtrów gazu z tego co mowi³
poprzedni wlasciciel to wymieni³ jedynie filtry fazy ciek³ej a do wymiany zosta³y fazy lotnej
albo odwrotnie i tak sie zastanawiam czy to moze miec jakis posredni wp³yw na te
wystrzaliki czy jednak bardziej prawdopodobna jest ta odma.
Z góry dzieki za wszelkie sugestie :)