Moje M30 jest podrasowane :) Ale to nie o to też chodzi bo M30 trzymająca seryjne parametry jest dla mnie mocna i szybka. Wiele E32 jest zamulonych lub z silnikiem w kiepskim stanie stąd może być pogląd że to nie jest szybkie.
Custom jest fajny lubie się pobawić ale a bardziej budżetowym profilu i ja akurat aż takich kwot bym nie inwerstował w części bo mam świadomość jaki jest koszt produkcji a za jakie kwoty są sprzedawane i to mnie odpycha. Tam 1-2 tyś to maks w jakieś rasowanie : P
To moja Yamaha Mint 88' jak wyglądałą seryjnie nie mam ale można znaleźć w necie.
Fajna sprawa i satysfakcja Zmiana zawieszenia na hydraulicznie zmiana hamulca na tarczowy brembo, zmiana kół z 8' na 10 i 12' lampa halogenowa customowy błotnik, wydech własnej roboty i oczywiście silnik z 50 na 125 poczym zmiana poj na 150 Co rusz to coś zmieniałem i dokłądałem miałem nawet wkładać kompressor który zresztą mam od peugeota satelisa ale nie było gdzie upchnać w ten mały skuter.
Zdjęcia i filmiki nie linkowane żeby nie śmiecić kto chce niech zajrzy :)
https://lh5.googleusercontent.com/-U...2/STA60613.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-n...2/STA60612.JPG
Tusz po odpaleniu http://www.youtube.com/watch?v=FTQF6ykAzww i w trakcie eksploatacji http://www.youtube.com/watch?v=qtWWRFFlwtk