A no 125 to inna klasa :/ Ale też nie mam czasu i za bardzo chęci na prawko A. Na tyle co ja będę jeździć motorkiem to nie warto.
A no 125 to inna klasa :/ Ale też nie mam czasu i za bardzo chęci na prawko A. Na tyle co ja będę jeździć motorkiem to nie warto.
Mi pewnie wystarczyła by chińszczyzna bo przebiegi będe robił minimalne.... ale jakoś bym się nie czuł na czymś takim tym bardziej że raz na jakiś czas będe chciał zrobić dłuższą trase.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
No właśnie o to chodzi żeby nie myśleć kiedy się zatrzyma...
Zanim się zatrzyma-zepsuje będzie dawał znaki że coś nie tak:)
niestety nie zawsze tak jest :P
Nic samo się nie psuje. Wystarczy zwrócić uwagę przy rannym odpalaniu, jak zachowuje się w trakcie jazdy itd..."niewiadomo skąd" pojawia się jak grzebie ktoś samemu i ma słabe pojęcie. Zabawa rolkami, zmiana wariatorów, sprężyn, motanie w gaźniku oto powody stawania ( DODAM SKUTERA) w trakcie jazdy.
Zapraszam na foru do Mielocha.
Z drugiej strony patrzymy na markowe używki co mają przebiegi rzędu 10 tys i więcej a nówki chińskie odrzucamy które btw mogą wytrzymać dłużej niż 'stare' markowe ;). Ciężko podjąć jakąś decyzję ;/
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ostatnio edytowane przez Martynka ; 31-12-2013 o 16:33
Nie lubię mielocha ani forum ani firmy. A trochę modułów zapłonowych i trochę iskrowników już wymieniłem a one nie dają żadnego znaku, pstryk i już.
Bo to tak jak na każdym innym forum trzeba wiedzieć kogo brać na poważnie, 20-30% użytkowników ma tam bardzo dobra wiedzę i wiele można się dowiedzieć.
Mieloch o tyle jest dobry że znajdziesz tam już sprawdzone kompletne "zestawy" gdy budujesz silnik od podstaw. Nie musi się ktoś ocierać samemu metodą "prób i błędów". W takiej sytuacji można pokusić się już nawet samemu o regulację bo wiesz że musi chodzić ...a nie np. że rolki są za lekkie albo sprężynki za twarde albo-albo.
Mam gotowy wykaz dla wspomnianego Neosa ( komplet silnik+wydech) na około 8-9 KM. Co daje 90km/h na 80% mocy.