Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: M70B50 czyli za co zabrać się w komorze silnika

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Poduszki możesz wymienić, podchodzą te z M30, jeżeli kupisz Febi lub Corteco. Jest jeszcze trochę do napisania, ale odezwę się. Generalnie Banol ma rację, najlepiej wyjąć silnik i to mam zamiar zrobić na wiosnę wreszcie.

    Na szybko jak pytasz :).

    Pompę wspomagania trzeba uszczelnić, bo każda będzie lała, w końcu mają po 20 lat. Komplet uszczelek w ASO to około 130 PLN, potrzebujesz prasy do zdjęcia trójkąta pod koło pasowe. Czas pracy 1 godzina i pompa jak nowa, nie możesz tylko rozłożyć bieżni i łopatek sekcji głównej, ale to zerkniesz na Youtubie, regeneracja pompy ZF na przykładzie Porshe, która ma tą samą pompę co my, tylko bez NIVO. Warunkiem jest sprawna, niewypracowana mechanicznie pompa, która tylko lała, albo nie. Tutaj nie ma łożyskowania wałka pompy na łożysku, tylko na tulei, co za tym idzie, dobrze jakby pracowała jednak z olejem w środku przez okres swojego życia.

    Alternator zrób sam, wymień łożyska na FAGa oraz regulator Bosch. Potrzebujesz klucz udarowy do okręcenia koła pasowego, chłopaki z wulkanizacji pomogą. Do tego ściągacz do łożysk i wszystko, nie ruszaj stojanu, diód i wirnika, wyczyść komutator.

    Rozrusznik, co może być zaskakujące dla Ciebie ma przekładnię z tworzywa sztucznego. Prawie zawsze jest popękana, zatem rozkręć rozrusznik, jeżeli jest popękana to wymień na nowy/regenerowany cały. Jeżeli cała to wyczyść, nasmaruj, zobacz czy zęby bendixa są całe, wyczyść połączenia elektryczne od elektromagnetycznego włącznika i z głowy.

    Z przodu jest problem ze śrubą od czoła wału korbowego, mocno siedzi, metr rury albo więcej się przyda, no i trzeba jakoś przyblokować silnik na kole zamachowym.

    coś jeszcze dorzucę...tego jest dużo, auto mnie wkurzało często :)

    CHF/Pentosin 7.1 to to samo co LHM, który jest tani jak ATF, a jest mineralny i zielony, taki jak powinien być.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 29-12-2013 o 00:03
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [silnik] Cisnienie w komorze korbowej silnika?
    Przez technics w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-09-2012, 20:40
  2. Przeciek wewnątrz kabiny. Jak się do tego zabrać?
    Przez Trolcio735 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-10-2011, 14:47
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 11:17
  4. [mechanika] Dymi w komorze silnika
    Przez B. w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 15:44
  5. Przekazniki-tylko w komorze silnika?
    Przez biemdabljufan w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-10-2008, 13:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •