Witam Panowie zastanawiam sie nad zmiana ostatnich tłumników w mojej Buni działał ktoś z was w tym temacie coś?Nie chodzi mi o dzwiek tylko bardziej o wygląd tyłu.
Witam Panowie zastanawiam sie nad zmiana ostatnich tłumników w mojej Buni działał ktoś z was w tym temacie coś?Nie chodzi mi o dzwiek tylko bardziej o wygląd tyłu.
Ale konkretnie to co?
zamiast 1 rury chcesz dać 2
czy może zamiast wydechu po 1 stronie chcesz dać po 2 stronach
czy zamiast rury chcesz prostokąt itd
w dieslu o tyle jest to moim zdaniem lipny i nie trafiony pomysł że jak dasz w palnik dym idzie jak cholera i opala ci zderzak z 2 stron
Ja bym nie kombinował w ogóle
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Chce zamiast zagietych koncowek w dol dac na obie strony podwojne jakies chromowane i teraz nie wiem czy same koncowki czy lepiej cale tlumniki zmieniac?
Mowie Ci, że nie ma sensu, bo zderzak będziesz miał z 2 stron okopcony, a zostawiał będziesz za sobą taka chmurę po daniu w gaz, że jak Cie policja namierzy masz po dowodzie
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Znowu az tak nie kopci zeby chmury zostawaly hehe.Ok przemysle sobie temat jeszcze,dzieki
Przecież nie każdy diesel musi kopcić! Ja kilka razy widziałem proste normalne końcówki w dużych dieslach i było ok.
No zgadza sie ja mam jeszcze za chipowana i praktycznie wogole mi nie kopci takze mysle zrobic po mojej mysli jednak .
Jeśli nie chodzi Ci o dzwiek to ja bym nic nie zmieniał :) kopcic nie kopci ja mam same rury puszczone od turbin i na końcu wypuszczone tłumiki i nie podoba mi się jak to wygląda ;/