Spoko mnie komplet węzy ori do wersji Nivo + EDC kosztował 1000 zł z haczykiem. Wystarczy jednak wejść sobie na te strony:
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...e/i47350/kL/sA
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...e/i47350/kL/sA
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...n/i47350/kL/sA
i z kalkulatorem w ręku zsumować sobie kilka pozycji wówczas wszystko staje się jasne.
7er
A jeżeli już gadamy o przewodach... przeglądam stronę http://bmwe32.masscom.net/ i zauważyłem taki myk u kolesia http://bmwe32.masscom.net/sean750/en...eetleiding.jpg z rurki miedzianej... można takie coś zrobić??? wiem, że to pójście na łatwiznę ale z czysto teoretycznie pytam...
W razie "W" na pewno dostępne są zamienniki ;)
Czarek w zamienniku też są, niedawno koledze kupowałem do e34, Febi te same co ja mam założone.
Musisz sklep zmienić :)
pozdrawiam Bartek
Potwierdzam, gruchy są bez problemu dostępne zarówno w ASO jak i w zamienniku Febi.
Jedyne czego już się nie kupi to gruch Lemfordera.
www.czescidobmw.pl - Febi za 390 PLN/szt
No dobrze panowie. Długo z tym czekałem ale wreszcie się zmobilizowałem. W moim aucie również ktoś wyrzucił amorki Nivo + EDC i zamontował zwykłe, które z czasem zamieniłem na koni sporty z regulacją. W tej chwili jestem w trakcie ożywiania tego systemu. Przewody są nowe ASO, regulator po wymianie uszczelniaczy no i drugie gruchy. Teraz zostało mi połączyć stare przewody idące od pompy z regulatorem i zalać system CHFem. Jakieś sugestie przy tej czynności? Czy wyregulowanie poziomu auta będzie czystą formalnością czy mam na coś uważać? Zżera mnie ciekawość jak będzie wyglądać jazda na tym systemie oraz jak będzie auto zachowywało się po aktywowaniu trybu Sport w EDC.
7er
Nie ma co sobie za duzo obiecywac po Sporcie w EDC, jest mniej twarde ni? oryginalne Koni Sport.
Mozna przyjac ?e w ustawieniu Sport jest podobnie jak przy przejsciu z fabrycznego Sachsa/Boge na Bilstein na zwyklej sprezynie.
Zauwazalna roznica jest w tlumieniu odbicia amortyzatorow, zwlaszcza tylu, ale to jest odczuwane dopiero na malych przeszkodach i duzych predkosciach.
Cezary - odkupie Koni na przod!
Czarne e32 w benzynie!
Formalność, ale odpalasz pierwszy raz na podniesionym aucie, zalewasz zbiornik wyrównawczy. Potem odpowietrzasz na regulatorze, ktoś ciągle uzupełnia stan w zbiorniku. Jak już będzie dobrze, to z autem nadal podniesionym nabijasz regulatorem maksymalną wysokość i na razie tak zostawiasz(gdzieś drutem sobie podwiąż dźwignię regulatora).
Opuszczasz auto na koła, i takie stojące dęba ustawiasz wedle Bentleya i wszystko(olej wyjdzie zbiornikiem jak będziesz opuszczał, także zostaw sobie tak w połowie pod odpowietrzeniu). Amorki zregenerowałeś? Regulator rozbierałeś do rosołu, czy masz na myśli uszczelniacze na przyłączach?
pozdrawiam Bartek
Hej Bartek. Regulator rozebrałem do rosołu i wymieniłem w nim uszczelniacze czyli O-ringi. Poza tym wyglądał nieźle bo z kilku wybrałem ten który miał najmniej zużyty wałek. Amorki póki co mam suche więc jeszcze ich nie regenerowałem.
7er