Witaj!
Kilka drobiazgów i wizualnie nie będzie zła. Pół biedy że uchowała się przed LPG II gen... Życzę aby technicznie też była w stanie nadającym się do odbudowy!
ps. Jaki to kolor bo mi wygląda bardziej na granitsilber
Witaj!
Kilka drobiazgów i wizualnie nie będzie zła. Pół biedy że uchowała się przed LPG II gen... Życzę aby technicznie też była w stanie nadającym się do odbudowy!
ps. Jaki to kolor bo mi wygląda bardziej na granitsilber
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAGA710003650753
Kod typu GA71
Typ 730I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.00
Moc 138
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor LACHSSILBER METALLIC (203)
Tapicerka (0216)
Data prod. 1988-01-29
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S286A BMW LM RAD/BMW STYLING Obr. BMW, st. le. BMW Styling
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S511 LEUCHTWEITENREGULIERUNG AUTOMA
S553A BORDCOMPUTER IV MIT FERNBEDIENUNG Komputer pokładowy IV z pilotem
S562A KARTENLESELEUCHTE Lampka do czytania
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
Co do handlarza z Poznania nie wypowiadam się bo nie miałem z nim styczności. Auto kupiłem od rzeczoznawcy samochodowego, którym hobby są również samochody. Kupił go w Poznaniu. Przyjechał nim na kołach. Wymienił filtry, oleje, płyny i wyjeżdzał autem raz na jakiś czas przy dobrej pogodzie. Do jazdy na codzień ma auto służbowe. Poza BMW ma również Jaguara XJ, którym czasem wozi ludzi na wesela.
Auto pojechałem oglądać z mechanikiem. Po oględzinach, przejechaliśmy się autem i byliśmy zdziwieni bo szczerze mówiąc nastawialiśmy się na to, że auto może być w gorszym stanie.
Zostawiliśmy zaliczkę i wróciliśmy do domu. Umówiliśmy się na inny dzień aby podjechać jeszcze autem na stację diagnostyczną.
Na stacji przejechaliśmy przez "ścieżkę zdrowia". Diagnosta był zdziwiony, że auto z tego roku jest zachowane w takim stanie. Zawieszenie, hamulce itd wszystko w jak najlepszym porządku. Spód auta, oryginalna konserwacja, zero rdzy, auto proste, niepokrzywione. Zapłaciłem pieniążki i udałem się do domu.
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 24-12-2013 o 10:49
Teraz moje odczucia jeżeli chodzi o to BMW.
Z mankamentów:
Najbardziej drażni mnie brak seryjnego wydechu końcowego. Jest założony taki który psuje cały urok tego auta. Zakupiłem już oryginalny i w styczniu gdy oddam auto do mechanika na kompleksową obsługę założy mi oczywiście oryginalny tłumik.
Jeżeli chodzi o elektrykę wszystko działa oprócz elektrycznych lusterek i grzanego fotela kierowcy. Fotel grzany pasażera, szyberdach, szyby elektryczne wszystko działa.
Nawiewy ciepłego powietrza działają w każdej konfiguracji ale niestety tylko na maksymalnych obrotach wiania.
Muszę wymienić siłowniki w bagażniku bo już nie trzymają.
Od strony bardziej technicznej jest lekki wyciek oleje ze skrzyni biegów, prawdopodobnie uszczelka. Elementy gumowe zawieszenia profilaktycznie też już trzeba wymienić bo są już lekko sparciałe.
Trzeba przyjrzeć się dyfrowi bo przy zmianie biegów lekko szarpie.
Ogólnie jestem zaskoczony mega na + stanem auta. Wiadomo, że "wszystko wyjdzie w praniu" gdy oddam auto do mechanika. Ma powiedziane, że wszystko w aucie ma być na tip top. Kilka złotych w tą czy w tą nie robi różnicy a oszczędzanie na takim aucie w gruncie rzeczy prowadzi i tak do straty pieniędzy bo jak to się mówi "co tanie to drogie" lepiej zrobić coś od razu niż czekać aż się samo zepsuje.
Silniczek zdrowiutki, chodzi równo, bardzo dynamiczny, nieprzegrzany, trzyma temperaturę cały czas 90.
Nie jestem mechanikiem, jest to moje pierwsze BMW.
Ale wiem, że troszkę pracy i serca trzeba w to auto włożyć a odwdzięczy się na pewno.
Chętnie oblukam samochód na żywo na jakimś lokalnym spocie:) pzdr:)
No to tylko pogratulować zakupu !!!
Szkoda ze nie kupiłes go bezpośrednio z Pz bo byś miał 1tys. taniej ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Z drugiej strony nie wiesz ile wkładu dokonał poprzednik.
Tego się nigdy do końca nie dowiesz. Ktoś Ci powie tyle ile chce. Auto jest od 2006 w PL. Ale widać, że ktoś o nie dbał, że jest w takim stanie technicznym. Mankamenty są ale nie ma co narzekać. Mam nadzieje, że na wiosnę auto będzie tak jak sobie marzę na "tip top" :)
witam,ładna jak na cenę chociaż golasek ;) ale dużo można dołożyć i zrobić naprawdę fajnego klasyka :) działaj ;)
niby golasek, ale servotronik ma :-D
nawiew to pewnie miecz jest do wymiany.
jeśli szarpie przy zmianie biegów to nie liczyłbym, że wymiana dyfra poprawi sytuację.
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.