Czujnik od EML jest po środku - http://img180.imageshack.us/img180/9793/czujnikias1.jpg tam gdzie masz zaznaczone na czerwono masz czujnik - sprawdź wtyczkę, psyknij czymś do kontaktu. Sprawdź szczelność gumy, która łączy przepływkę z eml - jak stara, to wymień na nową. Przeczyść przepustnicę benzyną ekstrakcyjną czy po prostu szmatą suchą - będzie czarna w środku na 99%. Wypnij wtyczkę z przepustnicy i też psyknij. Wypnij kompa z EML na czas czyszczenia i psiknij mu też w gniazdo, wcześniej odpinając aku. U mnie działo się podobnie, dopiero po zmianie kompa silnik odzyskał spory oddech. Auto po tych zabiegach może z początku nie równo chodzić, jeśli na zimnym zacznie Ci od razu dławić - czujnik temperatury do wymiany. Jeśli nie będzie dławić, to zagrzej trochę i na benzynie zrób z 20 km. Co do gazu, to masz najgorszy jaki może być plus EML = LIPA.


Odpowiedz z cytatem