Strona 22 z 53 PierwszyPierwszy ... 12202122232432 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 523

Wątek: Witam 7er.pl

  1. #211
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Będzie wyj... , będzie dopiero jak z nią skończę.

    A przy okazji ściągnąłem dziś znów 3 litry żuru ze skrzyni biegów, i zalałem nowym. Za jakiś miesiąc ponowne ściągnięcie oleju i znowu nowy. Potem na tak przepłukaną dopiero wpadnie nowy filtr i ponownie nowy olej. Za to już tylko po obrotomierzu wiadomo, że zmieniła bieg. Polecam wszystkim taki zabieg czasowo niewielki a koszt 3 litrów ATF'u nie zabija.

    Operację zmiany oleju przeszły dziś dwie 7er w drugiej zmiana jest ogromna bo to pierwszy czysty olej od niepamiętnych czasów, zresztą może sam się na temat odezwie.
    Nadłożyłem parę kilometrów, bo efekty zabiegu są ogromne. Zupełnie inaczej wszystko działa, oby tak dalej. Wielkie dziękuję!

    Warunki jak warunki, liczy się efekt :D

    http://

  2. #212
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    @IMPEX1950 hehe, do usług. dzięki za podsunięcie pomysłu z przyciskiem do bagażnika i za przycisk.

    jak już wcześniej pisałem wywaliłem w kosmos linkę, która otwierała bagażnik bo ze względu na kwadratową tablicę mam usunięty zamek i przerobiłem na otwieranie z kabelków. do tej pory nie mając koncepcji na przycisk do klapy otwierałem go zwierając przewody, ale Adam podsunął mi przycisk od E38 który będzie pasował tam idealnie.


    @Zavoli proszę Cię bardzo, cała przyjemność po mojej stronie :) Widać żur w wężu i pojemniku ... fuuuj

    EDIT
    Swoją drogą potrzeba matką wynalazków, w ciągu 5 minut z 2 metrów gumowego węża do paliwa i pompy paliwowej powstało urządzenie do ściągania oleju z miski skrzyni biegów... od góry przez rurę bagnetu :)
    Ostatnio edytowane przez Martynka ; 06-03-2014 o 16:56
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  3. #213
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Myślę, że możemy to opatentować haha

  4. #214
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Dopracuję maszynę do następnego razu :) zniknie taśma izolacyjna i może jakiś zintegrowany on/off się pojawi :)
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  5. #215
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    oj chopecki chopecki, wysysanie troszku oleju ze skrzyni za wiele nie da , moze tylko pogorszyc sprawe hehehe. mam na szczescie jedna skrzynie do m30 ktora na was czeka....do usług zebym nie wykrakał.

  6. #216
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Powiem Ci, że wczoraj specjalnie poszedłem się przejść do auta i na naklejce oryginalnej od konwersji na R-134, która była robiona pod koniec lat 90 tych, mam wyraźnie napisane, że maksimum czynnika to 1550g. Konwersja była robiona w ASO, działa do dzisiaj :)
    pozdrawiam Bartek

  7. #217
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice

    Post

    Martynka w jakiej miejscowości mieszkasz? Bo dojazd ciekawy ;) No i mnie te tablice ciekawią, STA, a wpisane masz Zabrze w profilu... Jeśli oczywiście, to nie tajemnica ;)

    Ja o ile dobrze pamiętam dwa lata temu dobijałem czynnik i wg. jakiś tam katalogów i nalepek na aucie, nabito mi 1950g czynnika chłodzącego. Klima chłodzi do tej pory bez zarzutów.
    No chyba że M60 ma inny układ?
    Ostatnio edytowane przez Kecaj ; 06-03-2014 o 19:26

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  8. #218
    Vip Vip Awatar epul
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    1,032
    BMW
    e32 740i 93'
    Skąd
    Gliwice
    Blog
    14
    Akcja w tym wątku jak w '' Na wspólnej '' , a nową klape to chyba znałem osobiście :)

    Jak German to Anna.

  9. #219
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    Cytat Zamieszczone przez epul Zobacz posta
    Akcja w tym wątku jak w '' Na wspólnej '' , a nową klape to chyba znałem osobiście :)
    nie to nie ta klapa co myslisz, leżała i czekała na tzw banioku na łolej, bunia od ciebie stoi nie tknieta

  10. #220
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Adamie, wytłumaczę Ci co i jak z tym olejem i słuchaj uważnie bo nie będę powtarzał :)

    W skrzyni w aucie X jest olej o Y przebiegu i Z latach pracy, powinno się zrobić zrzut miski i wyminę oleju i filtra i tu się w 100 procentach zgodzę i nie kwestionuję bo to zgodne ze sztuką jest. Ale jeżeli nie znam daty ostatniej wymiany to najpierw zrzucam olej, zalewam nowy, potem powtarzam operację i za każdym razem leci żur bo tarczki są nim zawalone totalnie stąd np. efekt poślizgu przy zmianie biegów. Po takiej operacji już po pierwszym razie skrzynia dosłownie ożywa. Po drugim zalaniu skrzyni świeżym olejem po jakimś czasie zrzucam dopiero miskę i wymieniam filtr, oczywiście skrzynia dostaje również kolejną porcję świeżego oleju. A teraz tłumaczę dlaczego. A więc robię tak bo doświadczenie nauczyło mnie a pare razy razy w życiu zmieniałem olej w automacie ( myślę że te parę razy będzie liczbą 3 cyfrową ) , że gdy wymieniasz olej w skrzyni o Y przebiegu i Z latach pracy oleju to nowy filtr od razu zabija się tym co nowy olej wypłucze a sam olej jest tak samo zasyfiony jak przed wymianą. Dodam jeszcze, że niektóre nowe auta do wymiany filtra potrzebują zrzucenia całej budy lub całego podwozia więc normalną praktyką jest parokrotna zmiana oleju w układzie.
    Cała akcja pod domem była spontaniczna stąd zrzut przez górę a nie jak normalnie od dołu, dół skrzyni i czysty olej po zmianie zobaczycie za jakieś 1,5 miesiąca gdy wpadnie nowy filtr :P
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

Podobne wątki

  1. [E38] Witam 7er.pl
    Przez bawarczyk88i w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-11-2013, 15:52
  2. [E65/66] Witam klub 7er
    Przez grodzish w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 18:02
  3. [E38] Witam forum 7er
    Przez Ryan w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 21:57
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 15:04
  5. Witam 7er'ów
    Przez Krynio w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 19:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •