Nadłożyłem parę kilometrów, bo efekty zabiegu są ogromne. Zupełnie inaczej wszystko działa, oby tak dalej. Wielkie dziękuję!
Warunki jak warunki, liczy się efekt :D
http://![]()
Nadłożyłem parę kilometrów, bo efekty zabiegu są ogromne. Zupełnie inaczej wszystko działa, oby tak dalej. Wielkie dziękuję!
Warunki jak warunki, liczy się efekt :D
http://![]()
@IMPEX1950 hehe, do usług. dzięki za podsunięcie pomysłu z przyciskiem do bagażnika i za przycisk.
jak już wcześniej pisałem wywaliłem w kosmos linkę, która otwierała bagażnik bo ze względu na kwadratową tablicę mam usunięty zamek i przerobiłem na otwieranie z kabelków. do tej pory nie mając koncepcji na przycisk do klapy otwierałem go zwierając przewody, ale Adam podsunął mi przycisk od E38 który będzie pasował tam idealnie.
@Zavoli proszę Cię bardzo, cała przyjemność po mojej stronie :) Widać żur w wężu i pojemniku ... fuuuj
EDIT
Swoją drogą potrzeba matką wynalazków, w ciągu 5 minut z 2 metrów gumowego węża do paliwa i pompy paliwowej powstało urządzenie do ściągania oleju z miski skrzyni biegów... od góry przez rurę bagnetu :)
Ostatnio edytowane przez Martynka ; 06-03-2014 o 16:56
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
Myślę, że możemy to opatentować haha
Dopracuję maszynę do następnego razu :) zniknie taśma izolacyjna i może jakiś zintegrowany on/off się pojawi :)
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
oj chopecki chopecki, wysysanie troszku oleju ze skrzyni za wiele nie da , moze tylko pogorszyc sprawe hehehe. mam na szczescie jedna skrzynie do m30 ktora na was czeka....do usług zebym nie wykrakał.
Powiem Ci, że wczoraj specjalnie poszedłem się przejść do auta i na naklejce oryginalnej od konwersji na R-134, która była robiona pod koniec lat 90 tych, mam wyraźnie napisane, że maksimum czynnika to 1550g. Konwersja była robiona w ASO, działa do dzisiaj :)
pozdrawiam Bartek
Martynka w jakiej miejscowości mieszkasz? Bo dojazd ciekawy ;) No i mnie te tablice ciekawią, STA, a wpisane masz Zabrze w profilu... Jeśli oczywiście, to nie tajemnica ;)
Ja o ile dobrze pamiętam dwa lata temu dobijałem czynnik i wg. jakiś tam katalogów i nalepek na aucie, nabito mi 1950g czynnika chłodzącego. Klima chłodzi do tej pory bez zarzutów.
No chyba że M60 ma inny układ?
Ostatnio edytowane przez Kecaj ; 06-03-2014 o 19:26
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Akcja w tym wątku jak w '' Na wspólnej '' , a nową klape to chyba znałem osobiście :)
Jak German to Anna.
Adamie, wytłumaczę Ci co i jak z tym olejem i słuchaj uważnie bo nie będę powtarzał :)
W skrzyni w aucie X jest olej o Y przebiegu i Z latach pracy, powinno się zrobić zrzut miski i wyminę oleju i filtra i tu się w 100 procentach zgodzę i nie kwestionuję bo to zgodne ze sztuką jest. Ale jeżeli nie znam daty ostatniej wymiany to najpierw zrzucam olej, zalewam nowy, potem powtarzam operację i za każdym razem leci żur bo tarczki są nim zawalone totalnie stąd np. efekt poślizgu przy zmianie biegów. Po takiej operacji już po pierwszym razie skrzynia dosłownie ożywa. Po drugim zalaniu skrzyni świeżym olejem po jakimś czasie zrzucam dopiero miskę i wymieniam filtr, oczywiście skrzynia dostaje również kolejną porcję świeżego oleju. A teraz tłumaczę dlaczego. A więc robię tak bo doświadczenie nauczyło mnie a pare razy razy w życiu zmieniałem olej w automacie ( myślę że te parę razy będzie liczbą 3 cyfrową ) , że gdy wymieniasz olej w skrzyni o Y przebiegu i Z latach pracy oleju to nowy filtr od razu zabija się tym co nowy olej wypłucze a sam olej jest tak samo zasyfiony jak przed wymianą. Dodam jeszcze, że niektóre nowe auta do wymiany filtra potrzebują zrzucenia całej budy lub całego podwozia więc normalną praktyką jest parokrotna zmiana oleju w układzie.
Cała akcja pod domem była spontaniczna stąd zrzut przez górę a nie jak normalnie od dołu, dół skrzyni i czysty olej po zmianie zobaczycie za jakieś 1,5 miesiąca gdy wpadnie nowy filtr :P
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...