Ładnie kółeczko pasiWymień rejestracje bo wygląda dziwnie dwurzędowa w e-32 , wyrwij antenę bo też dziwnie wygląda taki bacior
Czujniki pdc świecą na biało ledy w nich są czy co
![]()
Ładnie kółeczko pasiWymień rejestracje bo wygląda dziwnie dwurzędowa w e-32 , wyrwij antenę bo też dziwnie wygląda taki bacior
Czujniki pdc świecą na biało ledy w nich są czy co
![]()
Jak German to Anna.
Żartowniś... muszę je pomalować na czarno bo jak wymieniałem to kupiłem srebrne :P
Rejestracja zostaje, tylko dojdzie blenda, marzy mi się USA/Japan ( może Shogun załatwi ) , ja nie mam zamka tylko zaślepioną dziurę i pasuje mi to ale z jednorzędową tablicą będzie kicha.
Co do anteny ma swój urok, jak ją wykręcam do mycia to jakoś łyso to wygląda i zaraz ją wkręcam :P
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
no to chyba ze tak ;) ten sam kolor czy delikatnie ciemniejszy ?
Kolor oryginał, ale to dopiero przyszły rok bo trzeba czterocyfrową sumkę uzbierać :)
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
@Martynka
Teraz moj zestaw pytan:
K.A.W. kupiles tylko same sprezyny czy komplet z amorami (ich skracane czy BILSTEIN) ?
Moge wiedziec w jakiej cenie ?
Felgi to 17 czy 18 cali ?
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Ojej, cóż za zaszczyt... sam szef wszystkich szefów :)
Już @Sebek Ci odpowiadam, na fakturze był "plus kit" czyli amorki od nich, całość kosztowała katalog minus rabat czyli coś około 600 euro z groszem, import prywatny przez kumpla w niemcowni, felgi 17" z oponami jak zaleca fabryka 235/45 przód i 265/40 tył.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
Jaki komfort pozostał na tym zestawie ?
Nie zastanawiał bym się tak długo gdyby mieli komplet 55 / 55 lub 55 / 50 bo nie chce w żadnym wypadku klina tylko prosta linie ...
Sam już nie wiem co z tym tyłem zrobić.
Oprócz ST Suspension (40 / 40) nikt chyba niema tego samego obniżenia przodu i tylu, bynajmniej nie tyle ile bym chciał.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
No jestem zdziwiony bo komfort jest większy niż myślałem, zawiecha do codziennej jazdy natomiast na tyle twarda że jadąc autem już bez nivo z kompletem osób na pokładzie nic nie tarło ani nie tłukło czy dobijało.
Niestety dla Ciebie jest klin :
Pomiędzy przednim mocowaniem lewarka w progu a tylnym mocowaniem jest 2,5 cm różnicy.
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...
Sebek -50 na tyle i do tego rc 18 opona zapewne 265 to felga się schowa za błotnik i może być ''tarło'' jedynie z tego. A jeszcze ktoś z tyłu zasiądzie. To się nie może udać !!
Jak German to Anna.
Przy wyrównaniu z przodu błotnika z opona chciałbym z tylu lekkie przykrycie opony tak aby linia auta została pozioma względem podłoża.
Nie zakładałem jeszcze tych RC 18 na auto i nie wiem jeszcze jak blisko błotnika wypadnie opona na tyle.
Klin nawet lekki całkowicie odpada !
Chciałbym uzyskać mniej więcej taki efekt:
Na zdjęciu e32 ma założone Bilsteiny Sport + sprężyny amerykańskiej firmy Bav Auto.
Felgi to 19 cali.
Ostatnio edytowane przez Sebek ; 08-07-2014 o 20:15
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!