Strona 17 z 53 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 523

Wątek: Witam 7er.pl

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Spokojnie, nie przejmuję się wręcz dobrze się tym bawię, ja wiem co mam, wiem co tam włożyłem, i co włożę jeszcze :)
    wiem że sumując koszty nie jest tanio ale i tak wiem, że mam lepiej niż w aucie które kupiłbym za taką kasę którą wydałem, no i mam pewność że jest dobrze a nie słowo sprzedawcy.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    mnie się od początku spodobała jak ją zobaczyłem na żywo i bardzo fajnie, że działasz w tym kierunku :) ogólnie fajnie, że w ogóle działasz :)

  3. #3
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,414
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Jak się springi "uleżą" powinno być niżej, bo teraz mam wrażenie, że tych 5.5cm w dół nie ma.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    pewno się ułożą jeszcze, na nivo opuściłem prawie 4 cm zostawiając sobie jeszcze minimalna możliwość korekty w dół, sprawa była banalna, zajęła 5 minut. tak wygląda całość teraz:

    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  5. #5
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Wygląda fajnie ,ale wcześniej jak miała tył taki wysoki to tez fajnie wyglądała

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Z tyłem nie ma problemu, można zmieniać wysokość bezinwazyjnie nawet co 5 minut. Na pracującym silniku wystarczy poluzować dwie nakrętki z obejmy ramienia regulatora i obracając obejmą w jedną lub drugą stronę podwyższamy lub obniżamy auto.

    Sam byłem zdziwiony jak ta wysokość się szybko zmienia i jaka jest szybka reakcja na zmianę położenia ramienia zaworu, w zasadzie sekunda i auto jest na dole, sekunda i auto na górze.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Widziałem, jechałem i jest super! A servotronic... BAJKA! Zawiść :D

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Dzięki, ale skromnie powiem, że jest jak piszesz :D

    Zrobiłem dziś trochę kilometrów i trasą i po mieście i zawiecha nie tylko wygląda ale i działa jak trzeba, szybkie zwroty auta nie powodują przechyłów, jazda po placu manewrowym z wciśniętym gazem do podłogi nie robi na nim wrażenia, przy dużej prędkości człowiek odpoczywa zamiast skupiać się nad kontrolą auta w koleinach, w końcu można jeździć bokiem bo auto nie stawia się po odpuszczeniu gazu. Co ciekawsze na komforcie przy normalnej jeździe po normalnej drodze auto nic nie straciło, odczuwa się to tylko przy wjechaniu w dziurę, lub dużym uskoku na drodze. Nie mówię o jeździe po dziurawym bruku czy progach zwalniających bo tutaj rzeczywiście nie jest już jak w terenówce.

    Przy okazji modów zlikwidowałem patent z linką do bagażnika i wyprowadziłem przewody z modułu softclose'a do środka, teraz zamek otwiera się czysto elektrycznie przez zwarcie przewodów, zostało tylko umieścić jakiś dyskretny przycisk w nierzucającym się miejscu i wciśnięcie go będzie otwierało bagażnik.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    czesc, do pełni szczęścia powinienes miec z przodu przynajmniej bilstein b8, seryjny amor szybko sie skonczy nie mowiac juz o tym ze nie daje on pelnych odczytow zawieszenia sprotowego.
    mam cos takiego zamontowanego u siebie i przy 100 wpadając w np głęboki gulik amor żyje bo ma odpowiedni skok, w zakrętach bajka, lecisz bokiem i zero praktycznie przechyłu.
    Bo to ma majster nie tylko wyglądac ale i działać jak należy. W moim bolidzie poszedł dyfer, szpera nie wytrzymała mojego bambosza.
    ps tak czy siak fajna robota

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    czytaj całość Prezes, tam poszedł komplet KAW amor i sprężyna :P

    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Przód poszedł o 55 mm w dół jak to w K.A.W. jest stabilnie i nie ma skoków ani nerwowości, jest super ale może to dla tego że oprócz sprężyny poszła od nich cała kolumna z amorem
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

Podobne wątki

  1. [E38] Witam 7er.pl
    Przez bawarczyk88i w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-11-2013, 15:52
  2. [E65/66] Witam klub 7er
    Przez grodzish w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 18:02
  3. [E38] Witam forum 7er
    Przez Ryan w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 21:57
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 15:04
  5. Witam 7er'ów
    Przez Krynio w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-09-2010, 19:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •