Te wszystkie parametry są mocno naciągane. Jakieś 2 tygodnie temu założony kompresor z Gpowera do e92 zamiast 520 hp 525 Nm, dał 462 koni oraz 471 nm...
Żywotność silnika skraca się drastycznie. ESS tuning wycofuje czasem po cichu produkty. Tak było z kompresorem do M62, już nie ma go w ofercie a na maile z pytaniem o dostępność nie raczą nawet odpowiedzieć. Znajomy ze Skierniewic założył nowy zestaw ESS do S62 i już na hamowni uszkodziło uszczelkę pod głowicą i blok.
Alpina zrobiła z 545i N62 530KM i 725NM tyle że tam praktycznie cały motor i osprzęt jest zmodyfikowany: blok, tłoki, wał korbowy, głowice, kompletny układ chłodzenia, miska skrzyni biegów, układ wydechowy itd itd. Nawet przeniesienie napędu jest inne np. wał, tylny dyfer...
N62 sam w sobie jest bardzo nietrwały i awaryjny a co dopiero z kompresorem....