dalej nie działa z tym załącznikiem, rozumiem ze jakies zdjecie jak to wyglada
dalej nie działa z tym załącznikiem, rozumiem ze jakies zdjecie jak to wyglada
zdjecie nagrzewnicy wejdz w alegro wpisz nagrzewnica e38 i zobaczysz jest tam takie zdjecie z bialymi uszczelkami zebys wiedzial ja to jest skonstruowane
alegro czesci samochodowe wpisz bmw e38 nagrzewnica pierwsze zdjecie
okey mam, pewnie bede musial zaprowadzic do mechanika zeby to wszytsko rozebrac i dobrac sie do sedna sprawy i sprawdzic
najpierw zobacz tak jak wczesniej pisalem zaklej wlot i jeszcze zapchaj dla pewnosci te wloty szmatami zeby jak najmniej dostalo sie powietrza i zobaczysz jak ucichnie wtedy rozbieraj bo jest z czym walczyc
dokladnie posprawdzaj miejsca laczaca grodz silnika od kabiny jedno to wlasnie laczenie z nagrzewnica komputery wiazka przechodzi przez grodz drazek kierowniczy takie miejsca zwroc uwage
widze ze temat z blachego moze okazac sie powaznym tematem i duzo składa sie na to elementów, bede sprawdzal i zapychal kazda dziure, sprawdzając czy to pomoże, mam nadzieje ze te wloty na masce okaze sie winowajca, a z drazkiem kierowniczym tez rzuce na to oko.
Dzieki wam za odpowiedzi i naprowadzenie mnie na jakis tor, bede zdawał relacje ;)
Witam. Dzis od samego rana sprawdzalem, wlot na masce zakleilem , przejechałem się i to samo bez zadnych zmian, swist dalej, zakleilem rowniez przedni wlot nerki, nic to nie zmieniło, będę teraz sprawdzał tak jak jeden kolega pisał z tą guma w progu, ze to byc moze tedy powietrze dostaje sie gdzies w okolicy szyby i słupka, mam nadzieje ze to jes to a nie co innego bo juz brakuje mi pomysłów. Czyli ewidentnie cos znzagrzewnica i brakującymy uszczelkami , to odpada, wszystko z tym jest okey, wiec ten jeden potencjalny winowajca zostaje odstawiony...szukamy dalej
o widzisz chyba niedoczytalem ze od slupka to moze od blotnika daje jak otwozysz drzwi na gornej krawedzi blotnika powinna byc taka pianka na 2 klipsy moze przez nia daje
Ja kiedyś miałem podobną sytuację, winne były uszczelki, które zaznaczyłem na zdjęciu. Ze starości nie przylegały po zamknięciu maski tak, jak powinny, głównie te dłuższe, bliżej szyby (ale zaznaczyłem Ci też te drugie, na puklach, może i one nie spełniają już swej roli). Żeby zdiagnozować usterkę, ściągnąłem je, a w szczeliny mocujące wepchnąłem kawałki drutu w otulinie (to akurat miałem wtedy pod ręką, druciarstwo pełną gębą :P), założyłem z powrotem (dzięki temu były wyżej, niż normalnie). Przejechałem się i okazało się, że to one były problemem. Radzę spróbować.