E65 750i gear engage without brake possible

Wątek: E65 750i gear engage without brake possible

  1. cursor powiedział/a:
    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    Myślę że wymiana i zarejestrowanie nowego aku plus prawidłowo zamontowany IBS wyeliminuje błędy na stałe
    Jak możesz, zrób mi zdjęcie IBS'u u Ciebie.
    Ani WDS ani ETK nie wspomina o takowym w przypadku E65, więc gdzie on jest?


    Częsty problem w E65, a także wczesnych E60 to moduł PM(power module, w E60 oznaczony jako MPM). Czasem pomaga aktualizacja softu w tym sterowniku(Istą lub WinKFP), a czasem po prostu wymiana.

    Przez zmianą baterii, zacząłbym od naładowania jej, aktualizacji softu w module PM i na nowo zarejestrowania tej baterii co jest.
    Jeśli aku nie trzyma już pojemności to i tak to się odezwie.
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
     
  2. elsasiad powiedział/a:
    moze zamiast sprawdzac aku zobacz czy moze czujnik pedału chamulca dziala prawidlowo (mialem taki problem w e60) jesli modul pradu to odepnij wtyczki i zobacz czy nie zasniedzialy (wczesniej ustal na alledrogo gdzie najblizej masz nowy) lub popros jakiegos elektryka zeby sprawdzil pobor pradu na zamknietym aucie, a jak aku pada do zaczyna sie od tego ze np po otwarciu auta swiatelko szybko gasnie i zmieniarka sprawdza plyty kodowac go zazyczaj nie trzeba jesli ma min parametr lub jest wiekszy :)
    Ostatnio edytowane przez elsasiad ; 08-12-2013 o 20:38
     
  3. Awatar -=WOJT=-

    -=WOJT=- powiedział/a:
    Aku wymieniony zakodowany bledow brak

    Wysłane z mojego Pentagram Monster przy użyciu Tapatalka
     
  4. Awatar -=WOJT=-

    -=WOJT=- powiedział/a:
    Blad wrocil dodatkowo dcs cisnienie w kolach zawieszenie i skrzynia najdziwniejsze ze po przejechaniu ok 30 km wszystko gasnie na kompie wyskakuja bledy komunikacyjne miedzy skrzynia dcs licznikami

    Wysłane z mojego Pentagram Monster przy użyciu Tapatalka
     
  5. Awatar -=WOJT=-

    -=WOJT=- powiedział/a:
    po piatkowej wizycie w serwisie i wymianie Tulejka uszczelniająca 24347588725 oraz Zespół napędowy 11617537998 bledy pogasly niestety w dniu dzisiejszym bledy wrocily i dodatkowo auto nie chce ruszyc sciagnolem na kom program bmwhat i pokazal takie bledy
    Motor Control:
    Engine / Motor
    Fehler: CAN timeout EGS
    Code: 2DCA
    ABS / DSC / Brake:
    Active Roll Stabilization / Rollstabilisierung
    Fehler: :circulation pressure failure / Predriver Check: fault
    Code: 6278
    Dynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC
    Fehler: CAN failure no transmission message received / Steering angle sensor
    Code: 5EC6
    Hand brake / Feststellbremse (EMF)
    Fehler: CAN signal not plausible
    Code: D3BE
    Fehler: communication fault ABS ESP / unkown failure
    Code: 6040
    Instrument cluster:
    Instrument cluster / Kombiinstrument
    Fehler: CAN ID failure / CAN signal fault transmission
    Code: A3AA
    Immobilizer System:
    CAS
    Fehler: Input P N signal fault from EGS
    Code: A0B1
     
  6. Awatar Sebek

    Sebek powiedział/a:
    Wymieniałeś sama tulejkę ?

    Olej i misa zostały stare ?
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!

     
  7. Awatar -=WOJT=-

    -=WOJT=- powiedział/a:
    olej, misa i tulejka wyminiane w listopadzie a w serwisie stwierdzili ze tulejka puszcza i wymienili na nowa
    Auto na lawecie juz w serwisie zobaczymy co wydukaja
    autko zrobione :)
    Ostatnio edytowane przez -=WOJT=- ; 23-01-2014 o 17:18
     
  8. Awatar PaweliGosia

    PaweliGosia powiedział/a:
    Witam, mam podobny problem z komunikatem " gear engage without brake possible " tylko że u mnie zapala się jednocześnie ze światłami stopu i gaśnie na moment jak musnę pedał hamulca. Czasami odrazu po tym włącza się na nowa kilka razy, czasem ustępuje ale zawsze z światłami stopu. Możliwe, że winę ponosi sam czujnik?
     
  9. lysy_k powiedział/a:
    Komputer podlaczaliscie ?
    Mozliwe ze czujnik, problem z polaczeniem przy skrzyni lub sama skrzynia ktorys z zaworow.
     
  10. Awatar PaweliGosia

    PaweliGosia powiedział/a:
    Jeszcze nie miałem czasu podjechać do mechanika a mój interfejs żadną mocą nie chce się połączyć. Skrzynia na 100% jest w porządku. Dziś światła stopu paliły się już bez przerwy i tylko słychać powtarzający się komunikat j.w. w momencie naciśnięcia hamulca.

    po kliku godzinach męki w końcu udało mi się skomunikować auto z "interfejsem"

    na zmianę pokazały się takie błędy:

    277A CDKBREMS - Schalter Brems
    51AE CAN brake light signal

    Ostatnio edytowane przez PaweliGosia ; 11-01-2015 o 13:07