Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Wątek: 750i Brak mocy, przeciąganie na biegach i dużo błędów w DME

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    to właśnie wiem dlatego dziwi mnie że po tej samej stronie nie ma iskry co i nie ma reakcji na odpięcie przepływki.
    Czy disem można sprawdzić stan przepływki??
    Czy to, że nie ważne po której stronie podłączę tą przepływkę, to nie nie ma reakcji na jej odłączenie wskazuje na jej uszkodzenie??
    Ostatnio edytowane przez Pavlo_83 ; 26-11-2013 o 19:02

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    A np jeden z czujników położenia wałka? Spróbuj podmienić stronami.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    u mnie jest tylko jeden jeżeli mówimy o położeniu wałka rozrządu
    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak sprawdzić sterowanie cewki z DME?. Gdzie podłączyć miernik?, które piny powinienem sprawdzić i jakie parametry powinny być przy prawidłowym działaniu?
    Ostatnio edytowane przez Pavlo_83 ; 27-11-2013 o 07:19

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    Dziś trochę pogrzebałem i znalazłem wyciek paliwa na przewodzie wchodzącym w listwę wtryskową. Przewód wymieniony. Poza tym że teraz nie cieknie, to trochę jakby mniej czuć benzyną z rury wydechowej.
    Niestety nadal nie ma mocy i pali na jedną stronę. Ponowny skan błędów w DISie wykazał nowe :
    50 misfiring detection cyl. 1, relevant to exhaust gas
    51 misfiring detection cyl. 2, relevant to exhaust gas
    52 misfiring detection cyl. 3, relevant to exhaust gas
    53 misfiring detection cyl. 4, relevant to exhaust gas
    54 misfiring detection cyl. 5, relevant to exhaust gas
    55 misfiring detection cyl. 6, relevant to exhaust gas
    62 misfiring detection, sum, relevant to exhaust gas
    63 misfiring with cylinder cutout, cyl. 1
    64 misfiring with cylinder cutout, cyl. 2
    66 misfiring with cylinder cutout, cyl. 4
    65 misfiring with cylinder cutout, cyl. 3
    67 misfiring with cylinder cutout, cyl. 5
    68 misfiring with cylinder cutout, cyl. 6
    i jeszcze chyba był błąd 202 ale mi umknął opis

    Ponowne sprawdzenie przepływek i przepustnic efekt tylko po odłączeniu przepływomierza od strony pasażera nie ma reakcji w pracy silnika w innych przypadkach silnik gasł

    Po tym jak wróciłem z próbnej jazdy strasznie wydechy tykały
    Może ktoś ma jakiś pomysł

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    pisales ze masz tylko jeden czujnik walkow rozrządu, nie kumam bo nawet w V8 są dwa, jeden na każda głowice.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    no właśnie tu jest jeden sprawdzałem na realoem, dwa czujniki są od wału korbowego

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    No to sprawdź te od wału korbowego

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    najlepiej jakby się trafił ktoś z okolic Sochaczewa z 750-tką to bym przepływki sprawdził na podmiankę.
    Czujniki sprawdzę jutro.
    Jest jakiś sposób na sprawdzenie katalizatorów ??

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    Właśnie skończyłem składanie auta po uszczelnianiu kolektorów więc lewe powietrze też już zostało wykluczone.
    Do sprawdzenia został tylko przepływomierz, czujniki wału korbowego i katalizatory. Chyba że to coś z wiązką kabli jest nie tak. od góry całą wiązkę dziś obejrzałem i wygląda na zdrową.
    Może ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co z tym zrobić??

    =// Bardzo Modny Wózek \\=

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Może być też sterownik silnika, ale w to raczej wątpię, katalizatory, raczej nic nie mają do tego, a jedynym sposobem na ich sprawdzenie, jest odkręcenie wydechu i sprawdzenie silnika bez niego, masz sondy za katami? :)

Podobne wątki

  1. [diagnoza] E38 dużo błędów z INPA
    Przez ratovnik w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-2012, 17:40
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 15:28
  3. Brak napięcia na dme, obd i przekażniku abs
    Przez Domanus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 15-09-2011, 06:09
  4. [mechanika] e32 750i brak mocy, duże spalanie
    Przez Ansset w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-04-2011, 12:17
  5. Dużo błędów INPA. Coś pożera energię akumulatora.
    Przez bitek-bitek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-01-2011, 15:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •