wymień sonde
wymień sonde
Jak dla mnie od strony kierowcy za katalizatorem. Jednak jak zamówiłeś czujnik najpierw sprawdź. A zmieniałeś cewki stronami? Np. z 1 i 2 na 5 i 8 i czy dalej wypadają zapłony na tym samych cylindrach?
tak do Ciebie. Masz błąd 36 bank 2 czyli od strony kierowcy. Błąd 26 mówi coś o regulacji sondy związanej z mieszanką, ale nie jestem pewien w 100%
Ostatnio edytowane przez chiken ; 09-03-2014 o 11:48
a co z moim wypadaniem po jednej stronie?
przemianielem sondy z lewej na prawa cewki i swiece i nic nie dalo
chyba ze dolot jest z tej storny nie szczelny?
Te wypadanie masz na zimnym silniku? Psikałeś plakiem lub podobnym po dolocie i wyczułeś zmianę w pracy silnika? Wymieniałeś separator oleju? Kup sondę lambda raczej za katalizatorem, podmień i sprawdź czy będzie poprawa.
ja mam tylko sondy za katalizatorem bo to przed lift
a wlasnie na zimnym nie czuc tak jak na rozgrzanym
tylko ze to raz jest raz nie tzn raz trzesie i oborty sa nisko a raz jest idelanie
Czołem Panowie, podepnę się pod temat bo mam podobny problem z mniejszą siostrą, czyli E39.
Silnik M62B44 bez Vanos-ów, od jakiegoś czasu nieraz, zwłaszcza jak jest zimny trzęsie na wolnych obrotach i chwilami nie chodzi na wszystkie cylindry. Świece wymienione na nowe, cewki zamienione stronami i cały czas błąd wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po stronie kierowcy. Według komputera diagnostycznego wskazania sond w normie.
Mam następujące błędy:
4B - usterka nieznana
91 - diagnoza przecieku zbiornika paliwa
6F - przepustnica silnika sygnał od kierowcy potencjometr 2
62 - system powietrza dodatkowego
62 - system powietrza dodatkowego
07 - usterka nieznana
C1 - usterka nieznana
CE - usterka nieznana
Od czego radzicie zacząć poszukiwania, również od podmiany czujników wałków?
Co ciekawe, kiedy pojawia się problem, najczęściej pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika...
EDIT:
Właśnie REALOEM mi podpowiedział, że u mnie chyba jest jeden :D
Ostatnio edytowane przez yarbin ; 20-11-2015 o 18:40