Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Wątek: wypadanie zapłonów cylinder 5,6,7,8

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    246
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    wymień sonde

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    213
    BMW
    Jest 740iL 1995 r. Ex: e38 730i, e38 735i, E39 523i,E36 320i cabrio
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
    wymień sonde
    Panie, ale którą?? przed? za? lewa? prawa? obie?
    xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    246
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    Jak dla mnie od strony kierowcy za katalizatorem. Jednak jak zamówiłeś czujnik najpierw sprawdź. A zmieniałeś cewki stronami? Np. z 1 i 2 na 5 i 8 i czy dalej wypadają zapłony na tym samych cylindrach?

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    213
    BMW
    Jest 740iL 1995 r. Ex: e38 730i, e38 735i, E39 523i,E36 320i cabrio
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
    Jak dla mnie od strony kierowcy za katalizatorem. Jednak jak zamówiłeś czujnik najpierw sprawdź. A zmieniałeś cewki stronami? Np. z 1 i 2 na 5 i 8 i czy dalej wypadają zapłony na tym samych cylindrach?
    To chyba nie do mnie odpowiedź?....
    xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    246
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    tak do Ciebie. Masz błąd 36 bank 2 czyli od strony kierowcy. Błąd 26 mówi coś o regulacji sondy związanej z mieszanką, ale nie jestem pewien w 100%
    Ostatnio edytowane przez chiken ; 09-03-2014 o 11:48

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar michal84
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    300
    BMW
    e38 v8 3,5 było e39 m52
    Skąd
    TG
    a co z moim wypadaniem po jednej stronie?
    przemianielem sondy z lewej na prawa cewki i swiece i nic nie dalo
    chyba ze dolot jest z tej storny nie szczelny?

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    246
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    wawa(L)mokotów
    Te wypadanie masz na zimnym silniku? Psikałeś plakiem lub podobnym po dolocie i wyczułeś zmianę w pracy silnika? Wymieniałeś separator oleju? Kup sondę lambda raczej za katalizatorem, podmień i sprawdź czy będzie poprawa.

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar michal84
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    300
    BMW
    e38 v8 3,5 było e39 m52
    Skąd
    TG
    ja mam tylko sondy za katalizatorem bo to przed lift
    a wlasnie na zimnym nie czuc tak jak na rozgrzanym
    tylko ze to raz jest raz nie tzn raz trzesie i oborty sa nisko a raz jest idelanie

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    213
    BMW
    Jest 740iL 1995 r. Ex: e38 730i, e38 735i, E39 523i,E36 320i cabrio
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chiken Zobacz posta
    tak do Ciebie. Masz błąd 36 bank 2 czyli od strony kierowcy. Błąd 26 mówi coś o regulacji sondy związanej z mieszanką, ale nie jestem pewien w 100%
    Dzięki. Mówimy o sondzie przed katem?
    xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    2
    BMW
    E39 540iA
    Skąd
    Tychy
    Czołem Panowie, podepnę się pod temat bo mam podobny problem z mniejszą siostrą, czyli E39.

    Silnik M62B44 bez Vanos-ów, od jakiegoś czasu nieraz, zwłaszcza jak jest zimny trzęsie na wolnych obrotach i chwilami nie chodzi na wszystkie cylindry. Świece wymienione na nowe, cewki zamienione stronami i cały czas błąd wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach po stronie kierowcy. Według komputera diagnostycznego wskazania sond w normie.

    Mam następujące błędy:
    4B - usterka nieznana
    91 - diagnoza przecieku zbiornika paliwa
    6F - przepustnica silnika sygnał od kierowcy potencjometr 2
    62 - system powietrza dodatkowego
    62 - system powietrza dodatkowego
    07 - usterka nieznana
    C1 - usterka nieznana
    CE - usterka nieznana

    Od czego radzicie zacząć poszukiwania, również od podmiany czujników wałków?

    Co ciekawe, kiedy pojawia się problem, najczęściej pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika...

    EDIT:

    Właśnie REALOEM mi podpowiedział, że u mnie chyba jest jeden :D
    Ostatnio edytowane przez yarbin ; 20-11-2015 o 18:40

Podobne wątki

  1. [silnik] problem z silnikiem, wypadanie zapłonów i brak mocy
    Przez javor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 07:50
  2. Umarł 8-my cylinder :(
    Przez SkeYT w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 11-07-2013, 13:14
  3. [silnik] wypadanie zapłonów i dymienie
    Przez Domel w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 10:17
  4. Gdzie jest pierwszy cylinder w 3.0 v8 ?
    Przez FIREWOLF1 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-07-2011, 19:15
  5. [mechanika] kolejność zapłonów m30b35
    Przez kal!ber w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-11-2009, 20:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •