Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: [e65] Problem z silnikiem wypadanie zapłonu

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Domel
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    174
    BMW
    e65 745i 2001
    Skąd
    Wrocław
    skoro 2 dni jezdzi dobrze po poprawce vanosow sie poprawia to cos z tym układem związane jest. ja jak sciagalem kolektor to wykręcałem valvatroniki zaznaczyłem jak byly wkręciłem tak samo jak były a i tak byly złe ustawione, wyszły poza zakres po regulacji wszystko wróciło do normy.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    108
    BMW
    750i
    Skąd
    Warszawa
    Na czym polega ta regulacja? Sam robil tego nie bede ale wolalbym wiedziec o co chodzi zeby jakis "mechanik" nie wcisnal mi kitu.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Domel
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    174
    BMW
    e65 745i 2001
    Skąd
    Wrocław
    dokladnie nie wiem ale trzeba ustawić auto do ustawiń początkowych (bazowych) i pozniej po jezdzie zobzcyć czy jakiś korekty się zmieniają.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Z tego co pamiętam w silnikach n62 nic się nie reguluje wstawisz i mają chodzić poprawnie .Temat był już kiedyś, chyba że się mylę.Valvetroniki były podmieniane ? może to właśnie jego wina wykręć i zamień.
    Ostatnio edytowane przez lukasz7 ; 24-11-2013 o 07:58

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    23
    BMW
    745i
    Skąd
    Tychy
    Witam z tego co pamietam to mechanik mówił mi ze zamienił je tez miejscami co tez nic nie zmienilo.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez faziczeq Zobacz posta
    Witam,
    zakupiłem niedawno bmw e65 745i z nierówno pracującym silnikiem. Miało być pięknie i różowo wymiana tylko cewek i radość z jazdy. Niestety tak różowo nie jest. Mam wypadanie zapłonu na 5 6 7 i 8 cylindrze i błędy z sondy lambda. Z blokiem 1 nie ma żadnych problemów. Wymieniłem wszystkie świece zamieniałem cewki miejscami i nie pomogło. Obie głowice były wyciągane i poprawiane gniazda zaworowe i coś tam jeszcze szlifowane - na tym się nie znam. Kolejno wymienione zostały 2 vanosy na bloku 2. Niestety silnik dalej pracuje nierówno. Na niskich obrotach rzuca samochodem, obroty falują i spalanie idzie w kosmos za to przy wyższych obrotach sytuacja się jakby stabilizowała. Na trasie auto idzie bardzo fajnie. Oddałem auto do ASO ale to jest jakaś porażka. Szkoda czasu najchętniej wymienili by wszystko po kolei. Czy macie jakieś sugestie co jeszcze sprawdzać?? głowice obie po regeneracji, świece nowe.
    Witam Padło pytanie na które nie odpowiedziałeś . Czy masz instalację LPG???
    Jeżeli masz nie mam więcej pytań,jeżeli nie a auto w sumie dopiero kupiłeś to sprawdź czy nie ma jakiś śladów po zdemontowanej instalacji ,bo już i o takich przypadkach słyszałem.
    Ja jak kupowałem moją ,to może i na idiotę wyszedłem ale ,że tak powiem to i do d.py zaglądnąłem hehe
    Czasami trzeba hahaha

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    23
    BMW
    745i
    Skąd
    Tychy
    Nie, LPG chce założyć jak już się uporam z niedomaganiami silnika. Instalacji nie było wczesniej montowanej i zdemontowanej.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    2
    BMW
    e60 545i
    Skąd
    Sułkowice k/Góra kalwaria
    i co udało ci się coś zrobić z tym falowaniem obrotów bo mam to samo

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    23
    BMW
    745i
    Skąd
    Tychy
    Witam,
    od strony elektryki zostało wszystko sprawdzone, kompresja silnika jest ok ciśnienie paliwa też, dzisiaj wymieniają mi głowice kompletną, bo uszkodzenie leży po stronie mechanicznej. po przegrzaniu gniazd zaworowych najprawdopodobniej wałek ssący dostawał po dupie. Mam nadzieje, że to rozwiąże mój problem. Jak tylko będzie zamontowana głowica dam znać czy to było to.

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    23
    BMW
    745i
    Skąd
    Tychy
    Witam, po długim czasie. w końcu BMW jeździ jak powinno. Problem z wypadaniem zapłonu już w końcu usunięty. Wymiana kół vanos i wałka ssącego (obeszło się bez całej głowicy) rozwiązało problem. kilka korekt u mechanika żeby wszystko ułożyło się jak powinno i teraz pozostała tylko radość z jazdy. Dodam, że na początku wymieniłem wszystkie świece. Jak widać nie zawsze cewki są wynikiem wypadania zapłonu szczególnie kiedy problem objawia się na całym bloku silnika. Teraz pozostają pierdółki do "posprzątania" podmiana tunera FM, najprawdopodobniej nowe czujniki RDC bo w obecnych pewnie już baterie padły, i upierdliwa kostka z PDC z jednego czujnika - nie zawsze łączy ale to jak będzie cieplej na zewnątrz.

Podobne wątki

  1. [silnik] Wypadanie zapłonu na zimnym N62
    Przez hubbimakow w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-01-2014, 19:52
  2. [silnik] M52b28 wypadanie zapłonu i wskazania inpy
    Przez Yorgi w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:09
  3. [silnik] problem z silnikiem, wypadanie zapłonów i brak mocy
    Przez javor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 07:50
  4. e38 odpowietrzenie zbiornika a wypadanie zapłonu
    Przez turtles_750iL w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 22:13
  5. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 02:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •