Cześć wam,
zdjęcia są jakie są. Chciałem wrzucić coś na szybko żeby było wiadomo o czym pisze.
Co do radia zajme się tym jak tylko ustale przyczyne wypadania zapłonu na połowie silnika. Dokładnie usunę problem.
Z Miro musze się w 100% zgodzić. Już w E65 pojawiło się sporo moim zdaniem durnych rozwiązań. Większość objawia się tym, że jest nienaprawialna tylko wymienialna. Chodzi mi głównie o elektronike z racji tego że elektroniką się zajmuje od lat.
Co do właściwości jezdnych nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale E38 to była na prawde sportowa limuzyna E65 już się prowadzi inaczej F01 byłem tylko wieziony ale poza pięknym opakowaniem nie poczułem tej niesamowitej frajdy.
Jednak E65 to nie był przypadkowy wybór bo okazja się trafiła. Dla mnie to najpiękniejsza maszyna. Wybrzydzając mógłbym powiedzieć że podoba mi się klapa bagażnika po lifcie i przednie światła przed liftem ale nie lubie udziwnień i pozostaje przy oryginale. W aucie mam troche pierdółek do porobienia np ciekawy błąd z fotela kierowcy wyskakujący przy włączeniu grzania lub chłodzenia fotela a wszystkie wentylatory działają i maty grzeja. Błąd widać tylko po podłączeniu do kompa ale świadomość wkurza.