Cze¶æ,
Uruchomi³em dzisiaj DIS'a aby dok³adnie odczytaæ b³êdy. Inpa niestety poza kodami nic mi nie mówi - a nie ka¿dy kod jest opisany w internecie.
Mam 7 b³êdów. 4 modu³y. Dok³adnie jakie i co - za³±czam zrzut z programu.
Sprawdza³em wczoraj miernikiem znajomego napiêcie na klamrach podczas, gdy auto jest odpalone. Wskazówka wchodzi³a na 15+. Podobno napiêcie powinno wynosiæ 14.7. Jednak wyczyta³em, ¿e dla tego modelu mo¿e ono siê wahaæ nawet od 13.5 do 16V w zale¿no¶ci od temperatury.
Dlaczego o tym piszê? Bo muszê wymieniæ akumulator, obecny skoñczy³ ¿ywot, nie trzyma napiêcia ju¿. Nie wiem natomiast, czy jak wsadzê nowy akumulator, to te¿ zaraz nie sfajczy siê. Czy mam i¶æ w kierunku regulatora napiêcia, lub te¿ samego alternatora? Czy raczej nie przejmowaæ siê napiêciem i wsadziæ nowy aku i patrzyæ, co siê dzieje? W koñcu gwarancja 2 lata ;)
Czy b³êdy, które odczyta³em, czy wymiana akumulatora bêdzie mia³a na nie znacz±cy wp³yw?
DSC nie zapala siê natychmiast, czasem mo¿na przejechaæ kawa³ek zanim wyskoczy.
Natomiast po kilku minutach wywala te¿ pozosta³o kontrolki na ekranie, jak ASC ABS itd. Wszystkie systemy kontroli trakcji umieraj±.
Czujnik za lewym tylnym ko³em? Tam te¿ szukaæ przyczyny?