Olej uzupełniony i wszystko działa jak należy.Bardzo wielkie dzięki za pomoc.
Olej uzupełniony i wszystko działa jak należy.Bardzo wielkie dzięki za pomoc.
Adasio, z ciekawości poszedłem do garażu sprawdzić co i jak z tą klapą. Faktycznie zamyka się z pilota ale nie na zasadzie dłuższego przytrzymania i puszczenia tylko trzymasz tak długo aż się nie zamknie. Jak puścisz to otwiera się z powrotem- człowiek uczy się całe życie ;) mathew teraz jest pytanie dlaczego miałeś ten ubytek-olej nie znika tak od sobie...
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ciekawe czy wszystkie tak miały?? Sprawdź u siebie jak to wygląda...
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
U mnie działa tak samo.
Sent from my iPad using Tapatalk.
Pozdrawiam Andrzej.
"Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać" (Cyceron)
Prawdopodobnie olej ucieka poprzez przetarty wąż lewego siłownika.
Pozdrawiam.
Z ciekawości sprawdzę jak u mnie to działa i jutro też napiszę co i jak.
U mnie tez trzeba trzymac az sie domknie i zamyka z pilota
A ja mam inny problem. Ale zacznę od początku.
BMW E65 745i z 03/2002 r.
Nie miałem żadnej reakcji po otworzeniu klapy przyciskiem na niej, czy pilotem czy też ze środka, nic. Pompa nie pracowała. Okazało się, że bezpiecznik był włożony nie tam gdzie powinien :) (dopiero kupiłem auto).
Po przełożeniu bezpiecznika okazuje się, że pompa pracuje. Płyn jest, nigdzie nie wyciekł, jest powyżej +.
Klapa się otworzyła hydraulicznie, sama, otworzyłem pilotem. Jenak wciśnięcie przyciska zamykania na klapie nie sprawiało, że się zamykała, a jeszcze próbował ją dalej otworzyć. Natychmiast pomyślałem o czujniku położenia, który znajduje się obok pompy, nad sterownikiem. Postukałem w niego, podobno jest w nim jakiś magnesik. Klik w przycisk i... klapa się ładnie zamknęła. Teraz natomiast klapa się nie otwiera, a stukanie w czujnik położenia już nic nie daje, musiało to opaść w dół i nie chce wrócić na swoje miejsce po otworzeniu.
Aby otworzyć klapę muszę lekko ją podnieść i poczekać, aż mechanizm przestanie "blokować", po kilku sekundach można delikatnie podnieść ją do góry. Na przycisk można zamknąć.
Konkluzja. Bezpiecznik dobry. Pompa sprawna (raz otworzyła, teraz ładnie zamyka). Płyn jest. Siłownik działa.
Co może nie działać? Zakładam, że czujnik położenia klapy, lub problem z sterownikiem.
Dlaczego sterownikiem? Nie mogę się z nim połączyć za pomocą komputera. Wyskakuje błąd i nic nie mogę na to poradzić. Nie mogę zrobić testów z tego powodu. Jednak klapa się raz otworzyła, a teraz ładnie zamyka, raczej nie to.
Co radzicie wymienić w 1 kolejności, co jest bardziej prawdopodobnym rozwiązaniem?
Sterownik można wymienić odkręcając 1 śrubę. Więcej problemu będzie z czujnikiem położenia - nie mam pojęcia jak go ściągnąć.
Wygląda on tak -
Wygląda, że przykręcony jest od góry śrubkami. Aby to ściągnąć muszę rozebrać górę za siedzeniami tylnymi? :/