Witam.
Chcia³bym pozbyæ siê luzu na dr±¿ku zmiany biegów.
Objawy s± takie, ¿e biegi wchodz± ma³o precyzyjnie, najgorzej jest z wstecznym (trzeba u¿yæ wiêkszej si³y) i czasem zamiast pi±tki wskakuje trójka.
Które tuleje nale¿y wymieniæ?
![]()
Witam.
Chcia³bym pozbyæ siê luzu na dr±¿ku zmiany biegów.
Objawy s± takie, ¿e biegi wchodz± ma³o precyzyjnie, najgorzej jest z wstecznym (trzeba u¿yæ wiêkszej si³y) i czasem zamiast pi±tki wskakuje trójka.
Które tuleje nale¿y wymieniæ?
![]()
Ostatnio edytowane przez Byczus ; 04-11-2013 o 20:11
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
By³o BMW E34 525i manual 1991r.
Cze¶æ,
tutaj masz opisane, które elementy nale¿y wymieniæ:
http://7er.pl/showthread.php/32294-P...-silniku/page3
Pozdrawiam
Dziêki za lnik.
z tym, ¿e w M60 wygl±da to inaczej,
M60![]()
M30
ale rozumiem, ¿e wzglêdem 735i bêdzie odpowiednio:
zamiast nr 2 bêdzie nr 13
zamiast nr 7 bêdzie nr 3
zamiast nr 12 bêdzie nr 5
zamiast nr 15 bêdzie nr 5
dobrze rozumiem?
czy ca³a operacja obejdzie siê bez zdejmowania skrzyni biegów?
Ostatnio edytowane przez Byczus ; 05-11-2013 o 01:05
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
By³o BMW E34 525i manual 1991r.
ale pewnie wyrabiaja sie te same elementy czyli tulejki na drazku 4 ze schematu m60
na twoim miejscu bym pojechal do tokarza i niech ci zrobi wszystkie metalowe tuleje po zmontowaniu drazek stoi na sztywno i nie ma opcji zeby sie wysypalo
ja tak zrobilem jak kolega wyzej i smiga az milo
koszt takich tulejek dorabianych to max 80z³ przynajmniej w kielcach tyle cenia ps jak bys dorabial to wrzuc foto na forum zawsze moze sie komus przydac
Ostatnio edytowane przez AdikE32 ; 07-11-2013 o 09:37
Ciekawa opcja. Podpinam siê i czekam na opiniê po za³o¿eniu jak równie¿ ma³e foto jak to wygl±da!
Pozdrawiam
JS