a co do pekajacych węży, to rzeczywiście wcześniej czy póŹniej zawsze padają, zbiorniczki wyrównawcze też
a co do pekajacych węży, to rzeczywiście wcześniej czy póŹniej zawsze padają, zbiorniczki wyrównawcze też
Dzięki za pomoc dzisiaj walczyłem z tym odpowietrzaniem i niby było ok zobaczę jutro uzupełnię poziom płynu i może będzie ok a jeżeli nie to muszę poszukać jakiegoś mechanika bo może się okazać że coś jeszcze jest uszkodzone.
ew. powtórz to kilka razu, bo za pierwszym być może nie odpowietrzysz w 100%
Dzisiaj uzupełniłem poziom płynu w sumie weszło nie wiele i pojechałem na miasto temperatura niby była ok skakała między 102 a 113 stopni czasem podskoczyła do 118 ale zaraz spadała ale niestety brak ogrzewania. Jak dojechałem na parking lekko odkręciłem korek wlewu płynu na odpalonym aucie i poszło trochę powietrza a jak zaczął lecieć płyn to zakręciłem korek i zgasiłem auto. Przy powrocie do domu temperatura ok i nawet ogrzewanie działało ale mam wrażenie że nie grzało tak jak powinno. Czy to dalej wina odpowietrzenia czy czegoś innego? Aha i czy wyjaśni mi ktoś czy odpowietrzać na obiegu wewnętrznym czy zewnętrznym i jak działa ten przycisk od zmiany obiegu bo w sumie ma jakby trzy pozycje bo są na nim dwie kontrolki albo można je całkiem zgasić.
a wczesniej dzialalo Ci ogrzewanie? moze zbieg okolicznosci i elektrozawory daly d..? U mnie tak bylo jak mialem niby sprawne elektrozawory ale dopoki nie cisnalem auta to lecialo na szybe i na nogi cieple a na twarz zimne... po wymianie elektrozaworow grzeje duuuuuuzo lepiej.. A te moje uszkodzone niby dzialaly ale na moje oko tak jakby nie dokladnie sie zamykaly/otwieraly..
118 to za dużo (też tak kiedyś miałem), to temperatura mechanicznego otworzenia termostatu, czyli nie działa sterowanie termostatem (jego podgrzewanie) trzeba przeczyscic jego styk i wtyczke i zabezpieczyć wazelina i być może to pomoże, czasem też spalona jest grzalka, ale u ciebie raczej nie bo temperatura spada, tylko jakby czasem sie rozlaczalo
sprawdź czy na kompie masz błąd , powinien wyskoczyć, potem wykasuj, i po przeczyszczeniu i przejechaniu sie sprawdź jeszcze raz
zrób też test gazetowy wisko, na wolnych obrotach wiatrak wisko powinno dac sie zatrzymać zwinieta w rulon miękką gazetą
dopiero jak przeczyszczenie nie pomoże to wymieniasz termostat
odpowietrzasz na wlaczonym grzaniu na max i otwartych oknach
ja tez mialem z tym problem wymienilem śrubkę od odpowietrznika w zbiorniczku wyrównawczym, kupilem nowy korek i zmienilem plyn na SWAG odpowietrzyli mi chłopaki i po problemie :)
Jeszcze raz, jaka powinna być książkowa temperatura płynu chłodniczego w M62TUB44 podczas pracy? :)
Max 110 stopni, im bardziej silnik obciążony tym powinna być niższa.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka