Strona 8 z 17 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 167

Wątek: Wysoka temperatura m62b44

  1. #71
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Z 740d jest montowany na szybkozłączkę, a z 840 na cybant, dlatego z niego wygrzebujemy tylko wnętrze.

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    A ten z 840i ten 85 stopni to tez trzeba cos wygrzebac żeby włożyć do m62b44?
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  3. #73
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Hmm, Panowie, jak mam obecnie 93-95 oC to jest sens wymieniać na ten 85 stopniowy termostat? On daje realnie 85 stopni podczas działania czy jakoś wiele więcej?

  4. #74
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dray
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    184
    BMW
    Alpina B10 V8 + X5 4.6is + 320d
    Skąd
    Lodz

    Post

    A co to znaczy że masz 93-95? Nigdy nie przekracza Ci tych wartości? Jeśli tak to albo już masz 85 stopni , albo masz całkiem wydłubany.

    Przy termostacie 95 temperatura dochodzi czasem do 110 a bywa i jeszcze kilka stopni więcej.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic5639_1.gif
    B10 V8 #282

  5. #75
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    No to w takim razie albo mam przelot zamiast termostatu, albo ten na mneijszą temp.

    Z reguły jest 93/4, czasami skoczy do 95.

  6. #76
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez grabol Zobacz posta
    Z 740d jest montowany na szybkozłączkę, a z 840 na cybant, dlatego z niego wygrzebujemy tylko wnętrze.
    Dziękuję za informacje. Bardzo przydatną, bo oszczędzi mi kombinacji
    e38 m62TUb44 740i

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    325
    BMW
    e38 740iA, e39 touring 528i
    Skąd
    Krosno
    tak czytam te posty dotyczące tej wysokiej temperatury i nie wiem czy coś nie tak macie panowie z układem chodzenia czy o co to chodzi. Ja mam założony ori termostat na 105 st i nigdy ale to nigdy nawet w największe upały i korki nie miałem wiekszej wartości na zegarach jak 109st. Jak mam 109 st to zaraz w zasadzie spada do 107 i słychać wyraźnie wisko. Podczas jazdy normalnej mam 106st. jak upalam trzyma 85-89 st. Być może jest to sprawa tego że mam auto z włoch i może tam były wisko inne montowane albo soft to grzania grzałki w termostacie. A jak włącze klime w temperaturze zewnętrznej powyżej 20 st to w zasadzie jest cały czas 90 st. na zegarach

    drey wg mnie to przy termostacie 95 st temp 110 st to raczej może się zdarzyć ale przy chyba albo zapchanej chłodnicy albo mało sprawnym wisko. Ja mam jeszcze e39 z motorem 2.8 i tam jest termostat 92 st i nigdy też w największe upały i korki nie zdarzyło mi się aby silnik miał więcej jak 100 st.
    Przeceiż jak termostat się otworzy i nagrzewa się chłodnica to wisko swoją bezwładnością jak jest rozpięte i tak minimalnie na siebie ciągnie powietrze z chlodnicy i w pewnym momencie jak się zagrzeje musi się zapiąć a jak jest mało sprawne to będzie dłuższa zwłoka i wtedy temp może dochodzić do 110st i więcej. Ja na próbe kiedyś wyciągnąłem temorstat z e38 to przy 85 st na zegarze to wisko już strasznie dawało się we znaki.
    Ostatnio edytowane przez ruti ; 23-03-2014 o 18:39

  8. #78
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Moja także trzyma sztywno 106 stopni, ale koledzy chcą zmniejszyć temperaturę, aby zwiększyć trwałość jednostki i ograniczyć ryzyko przegrzania.

  9. #79
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    325
    BMW
    e38 740iA, e39 touring 528i
    Skąd
    Krosno
    nie no ja wszystko rozumiem ale 95 st termostat to malo prawdopodobne aby 110 st i więcej się pojawiało przy sprawnym układzie chłodzenia ( chłodnica -wisko). U mnie jak jest 109st na zegarach i otworze maske to wiadomo że wisko się nie zapnie tak jak przy zamknietej i momentalnie rusza wiatrak od klimy.

  10. #80
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawel'88
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    589
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Biała Podlaska / Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez chytrusek Zobacz posta
    Moja także trzyma sztywno 106 stopni, ale koledzy chcą zmniejszyć temperaturę, aby zwiększyć trwałość jednostki i ograniczyć ryzyko przegrzania.
    dokładnie po to jest ta cała modyfikacja, bo w tych silnikach problemem jest właśnie praca w bardzo wysokiej temperaturze.
    Ja mam założony właśnie teraz termostat z 740d i średna temperatura przy dzisiejszej temp na dworze jeżdżąc po Warszawie wynosi 94-96 stopni. Więc 94 czy 96 to nie 106 czy 116...
    Modyfikacja nie jest droga bo ori termostat kosztuje coś około 320 zł (zamienników nie ma), a można łatwo zbić te kilkanaście stopni... Także ładujcie takie termostaty do swoich m62

Podobne wątki

  1. [silnik] Wysoka temperatura cieczy
    Przez Kimi_T w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 11:20
  2. e32 735i za wysoka temperatura
    Przez Woyas w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 09:28
  3. [mechanika] zbyt wysoka temperatura silnika
    Przez czoobek w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 17:04
  4. Bardzo wysoka temperatura gazu
    Przez Jurij w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 16:24
  5. [mechanika] Wysoka temperatura i Przyspiszsza wolno
    Przez orzechopcja w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 27-08-2007, 17:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •