Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
W tym temacie ja się zgadzam w 100% z Zdzirą 850I

Argumenty Aldika ,że wywiązał się z umowy są absurdalne typowe dla handlarzyny , bo sprzedawca jeśli sprzedał wadliwy produkt powinien uznać reklamację i nie ma to nic wspólnego jaki będzie komentarz ,a komentarz pownien byc mniej więcej taki " producent uznał reklamację i zwrócił pieniądze " Czy ktoś poleci tego sprzedawcy czy nie to jest już sumienie kupującego , któremu zwrócili pieniądze. Może wystawić komenatrz pozytywny w zakresie uznania reklamacji i równocześnie powinien wystawic komentarz negatywny dotyczący jakości produktu i to jest normalne zachowanie.

Natomiast @Aldik i @Miro , wy ugadując się z producentem w taki sposób , uczestniczycie w kłamstwie , bo następny kupi ten produkt i będzie miał problemy , koszty itp. Działacie świadomie na nie korzyść innych klientów byle zadowolić swoją kieszeń , tanio się sprzedaliście

@Miro jeśli ty tak rozmawiasz z ludżmi w ELIT jak tutaj ,to się nie dziwię , że postąpili z tobą jak postąpili ,nie mieli innego wyjścia , musieli rozmawiać jak z kretynem lub jak pokazuje ww sytuacja z człowiekiem nie uczciwym.

Zarzucacie komuś ,że ma problem z wszystkim ,ale wy macie problem ze swoją uczciwością ,a to wielki problem nie do usunięcia.

@Miro - DEIN VATERLAND IST SOSNOWIEC

Nie chciałem nikogo urazić , po prostu mam swoje zdanie na temat ludzi , którzy tak postępują.
Ale jak będę polecał inne tarcze to tym bardziej narażę innych na koszta bo wiadomo że raz to pewnie się pokrzywią a dwa to podczas reklamacji usłysza za pewne "wjechał pan do wody" lub "wina piasty". Ja juz tym sposobem wywaliłem ze 3 tyś na złom. WIęc w czasach gdy podejście producentów tarcz jest takie a nie inno to rotingerowi nalezy sie pochwała. W innym przypadku to tak jak napisałem, za wadliwe części powinien się liczyc zwrot również za usługę wymiany.