@Lucassolski ale tryb "AUTO-PARK" trzyma zaciśnięte wszystkie zaciski za Ciebie w E65. Jedyna rzecz jaką wtedy oszczędzasz to ledy w światłach stop i swoją stopę.
Wg mnie pieprzycie głupoty. Nawiercanego Zimmermanna załatwię na jednym hamowaniu. Z 200 km/h do 0km/h i jest po nim. I co jest winne? Materiał i nic więcej.
Wstępne utwardzanie czyli pierwsza jazda na nowym zestawie to nie utwardzanie tylko docieranie klocka i tarczy do siebie. Docieranie polega na delikatnym traktowaniu hamulców przez pierwsze 200-300 czy 500 kilometrów tak aby się równomiernie docierała, nagrzewała i chłodziła. Hartuje się wtedy wszystko ładnie. Jak materiał jest do dupy to nic nie pomoże.
Edit Mam jeszcze pytanie do Lewiana : BMW stwierdziło ,że blaszki mocujące konieczne są tylko w klocku który jest od strony cylinderka natomiast na przeciwnym klocku tym zewnętrznym stwierdzili ,że jest niepotrzebny a raczej nie wskazany. Nowe klocki Textara nie posiadają już tych blaszek mocujących i oryginały z BMW też nie. Jak produkuje na dzień dzisiejszy takie klocki Zimmermann ?
Można poczytać https://textar-professional.com/tarc...turowe?lang=pl