Odpowiednikiem tego numeru OE są właśnie 150.1271.20 czyli te droższe
Odpowiednikiem tego numeru OE są właśnie 150.1271.20 czyli te droższe
Tarcza siedzi płycej, czyli klocek wewnętrzny musi być dociśnięty mocniej, a zewnętrzny słabiej, żeby zahamować. Sugeruje to, że zaciski nie będą pracować w optymalnych warunkach i być może klocek wewnętrzny nie będzie zużywał się tak samo jak klocek zewnętrzny. Być może tarcza też jest nierównomiernie obciążona i może zwyczajnie pęknąć po jakimś czasie?
To jest tylko moje teoretyzowanie. Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę.
Ale jak ona wówczas w jarzmo w ogóle wlazła chyba że jarzma mają spory zapas. Nie zwróciłem na to uwagi bo wszystko wlazło bez najmniejszych oporów.
Tak czy siak te tarcze zwichrowałem przez upalanie, także póki mam trochę większe wydatki typu uszczelnienie kolektora i wymiana odmy to dam te tarcze do przetoczenia a później kupie inne tarcze ale tym bardziej dokładnie pod ten model
A powiedzcie mi czy te tarcze beda pasowaly do mojego 2002r 4.4 n62. ? Bo zauwazylem rozne wymiary tarcz...
http://allegro.pl/tarcze-mikoda-gt-n...633956796.html
Ryzykant z Ciebie :D
Tarcze Mikody do takiego ciężkiego auta to średni pomysł, raczej radziłbym brać Zimmermanna
Widocznie mam za ciężką nogę bo w moich autach nie dawały rady :P
A ja wlasnie slyszalem bardzo dobre opinie o Mikodzie.. Wiem ze Zimmermany beda lepsze ale cena tez jest znaczna..
Zna ktos srednice zewnetrzna tarcz? Nie chce mi sie w taka pogode isc kola zdejmowac..
podaj 7 ost znaków VIN