To co ludzie źle tam robią ? Problem tarcz bijących to głównie wina tarcz, chyba że ktoś czegoś nie dokręci etc..
To co ludzie źle tam robią ? Problem tarcz bijących to głównie wina tarcz, chyba że ktoś czegoś nie dokręci etc..
Jeśli mówimy o made in PRC to owszem ale jeśli mowa o dobrych, markowych to nie masz racji.
Co robią źle ? A chociażby to, że nie czyszczą dokładnie piast i to jest najczęstszy błąd mechaników a co dziwne, najczęściej to się zdarza w ASO.
W mojej piaście to sie można przejrzeć - baa moje lusterko w łazience nie jest tak przejrzyste :D Ale kiedyś, lata temu, wymieniałem przed domem kumplowi w E32 własnie tarcze i klocki, robiłem to chyba wtedy pierwszy raz, więc oczywiście nie było mowy o jakimś tam czyszczeniu piast itd itp (co dla mechanika powinno być tak wiadomym jak spuszczenie starego oleju przed wlaniem nowego), wsadziłem mu jakieś firmu X, no i ? no i jeździł zadowolony i żadnych bić !
A mi akurat pokrzywiły sie EBC, uznali reklamacje pierwszych ale teraz juz wiem ze nie mam na co liczyć. Zobaczymy jak te zimmermany.
A no pewnie, że czasami się uda tak, że na brudnej będzie latać ale to sytuacja jedna na tysiąc, trza mieć po prostu szczęście. Ty swoje wykorzystałeś na kolegi E32 a na Twoje auto już zabrakło
EBC Ci się pokrzywiły i uznał Ci zapewne nie producent a sprzedawca, dlaczego ? A no dla świętego spokoju ;) Ale to takie moje spekulacje bo wiem jak to się załatwia.
Dziesiątki tysięcy kompletów OZ sprzedane do BMW i owszem, zdarzały się reklamacje no ale z reguły widać było syf w miejscu styku z piastą.
Setki kompletów OZ zamontowanych w przeróżnych BMW i nigdy nikt nie wrócił - wnioski sam możesz wyciągnąć ;)
Ja również zamówiłem OZ Sport u Lewiana, ciekaw jestem jak będą się sprawować. Piasty oczywiście wyczyszcze na błysk ;-)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Lewian ale Zimmermany zwykłe założyć czy może te Sporty......? też mam komplet hamulców do wymiany (w E65) i czekam żeby dojechać swoje do końca i czeka mnie wymiana całości.
Może jeszcze pytanie czy firma Textar daje radę bo jestem usilnie do niej namawiany?
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Co do obecnej jakości to chyba w przypadku każdej firmy to trochę loteria (przy odrobinie nieszczęścia można trafić na felerną partię).....
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
Dzięki za odpowiedzi. Chcę mieć trwałe i skuteczne hamulce. W związku z tym konkretne pytanie:
Myślę o takich tarczach:
http://allegro.pl/tarcze-p-zimmerman...184752871.html
A pytanie brzmi:
Lepsze konkretnie będą do tego klocki
ATE Ceramic:
http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-p...179576207.html
czy EBC RED STUFF:
http://allegro.pl/klocki-p-ebc-red-b...184721088.html
Do tego jeszcze kwestia czujnika zużycia. Obojętnie jaki zamiennik, czy jednak da się to spartaczyć i jakieś marki trzeba omijać szerokim łukiem?
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)
To czy Zimmermann Standard czy Sport to już zależy od tego gdzie jeździsz i jak jeździsz. Jeśli głównie trasa, masz ciężką nogę i spotykasz się ze zjawiskiem fadingu to zdecydowanie sport.
Textar jak najbardziej, równie wysoka półka co Zimmermann, problem tylko taki, że firma padła i zostały resztki towaru.
Tarcze OK, klocki EBC odpuść do nich, ATE Ceramic klienci nam bardzo chwalą w połączeniu z tymi tarczami. No chyba, że nie zależy na czystej feldze to skuteczniejszy hamulec uzyskasz stosując klocki ferodo, które też będą tańsze od ATE Ceramic.
Pracuje w hurtowni z elementami układu hamulcowego także jak coś to mogę Ci coś załatwić w dobrych pieniążkach ;)