Ja zawsze rano czuje odkszalcone opony - 18 cali...slabe to jest
Ja zawsze rano czuje odkszalcone opony - 18 cali...slabe to jest
Dokładnie. Teraz jest dużo marek w których się to zdarza i to w oponach za takie pieniądze ,że aż niemożliwe. Ekonomia w tych czasach robi swoje. :(
Na przedniej osi takie opony dużo bardziej dokuczają tak jak @ARIE(L) napisał bo przez pierwsze 3-5 km w okolicach 100km/h drży kierownica lecz potem wszystko mija.
Najgorzej jak jest na dworze gorąco i do tego bucha gorącym powietrzem z nadkoli jak pracuje wentylator, wtedy opony są mocno nagrzane i jak się takie auto zaparkuje na noc opony jak ostygną są odkształcone i potrzebują czasami z rana nawet z 8 km aby wrócić do swoich okrągłych kształtów.
Opony wzmacniane w ogóle mają tendencję do takich odkształceń.
Ostatnio edytowane przez Sebek ; 02-04-2017 o 20:59
Ja mam Dunlopy Sport Maxx bodajże 2 letnie i bicie na początku jazdy występuje...to samo mam w E38 na 18 calach (Pirelli).
Mam na zimę Nexeny i mi nawet wulkanizator pokazał, że są jajkowate (tak jak na filmach od HTN'a). Efekt jest jak mówicie, z rana na drodze równej jak stół auto podskakuje. Na lato mam teraz Vredesteiny 20'' i one dają radę :)
hmm a ja właśnie jestem na etapie kupna 4 opon i z tego co czytam to nie warto inwestowac w wyższą półkę?
Mam Michały ps3,nowe w 19 calach.Też tak się dziej nieraz.Chyba druty w oponach taką robią robote.Po paru km. problem znika.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Ale Panowie temat dotyczy tarcz nie opon. Nie róbcie OT !
Ja zauważyłem, że jednak nie do końca jest u mnie dobrze. Jak jade tak do 120 i hamuje to ok ale jak juz prędkości 180 to po chwili jak sie zimmermany nagrzeją to zaczyna bić.