215 tyś przebiegu...hehe...chyba w pierwszych 6 latach i jak widzę na 7er..czy to E32 czy e38...V12 ala W140 na tylnych słupkach to mnie krew zalewa...od razu pachnie wiochą...Pozdrawiam.
215 tyś przebiegu...hehe...chyba w pierwszych 6 latach i jak widzę na 7er..czy to E32 czy e38...V12 ala W140 na tylnych słupkach to mnie krew zalewa...od razu pachnie wiochą...Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Jak dla mnie idealne auto na zimę... :)
Po sezonie na części :)
na zimę??????
bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual
http://www.iparts.pl/czesc/przewody-...300890270.html
wręcz idealne :> :> :>
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.
Oooo :) Potaniały.
Nie rozumiem tych jęków dotyczących przewodów zapłonowych, które zmienia się raz na 15 lat. To raptem trzy i pół zbiornika paliwa. Ich cena robiła łał może 7-8 lat temu... Dziś w świecie opanowanym przez diesla, np 3.0 TDI do którego jeden wtrysk kosztuje 2k to już nie taka straszna sprawa. Oglądając niektóre retrofity w samochodach na tym forum, jestem pewien, że weszła w nie rownowartość przynajmniej dwóch kompletów.
Jak się chce jeździć fajnym autem to trzeba bulić.
Nie ma co dramatyzować z przewodami zapłonowymi. To tak samo jak Vanosy np. W M62TU. Traktuje się to jako normalną wymianę eksploatacyjną po kilkuset kilometrach. Nie ma co grymasić.
a taka fajna była :( trafiło na wiesniaka http://allegro.pl/bmw-e32-735il-90r-...867483468.html
bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual