Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 43

Wątek: Problem z nierówną pracą silnika na wolnych 740i

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    Czytałem wczoraj tamat o nierównych obrotach m62 (nie moge teraz go znaleść) gość walczył dość długo z tym powymieniał dosłownie wszystko (tak jak Ty) miał niskie obroty i nierówną prace na jałowym o dziwo na włączonej klimie obroty wzrastały i silnik równo pracował. Pomogła regulacja przepustnicy a dokładniej wkrecenie o pół obrotu śruby podparcia niej i od nowa reset kompa, znajduje sie po prawej stronie u góry... zbiegiem czasu sie wyklepała ??? Problem znikł spalanie książkowe zero błedów ...
    Ostatnio edytowane przez bawarczyk88i ; 17-12-2013 o 18:28

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    79
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Warszawa
    U mnie jest dokładnie tak samo. Ale czy to nie jest najbardziej łopatologiczny sposób? Przecież takie wkręcenie jest równoznaczne z tym jakby ktoś minimalnie trzymał cały czas wciśnięty gaz...czy się mylę?

  3. #33
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    68
    BMW
    e38
    Skąd
    Łomża
    Nie mylisz się Baju tak właśnie jest.

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    79
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Warszawa
    Czyli IMHO to nie jest rozwiązanie problemu, a raczej jego zamaskowanie.

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    161
    BMW
    e38 740iA M62b44
    Skąd
    malopolska
    Cytat Zamieszczone przez gregor.26 Zobacz posta
    Balcer u mnie były problemy z wolnymi obrotami, sprawdzałem wszystko świece ,wtryski itd. Okazało się że z separatora oleju idzie jeden wężyk podciśnieniowy na listwę wtrysków a drugi do suszarki u mnie nie ma suszarki więc trzeba go było zaślepić , po prostu spadła ta zaślepka jak myłem silnik niby mała rzecz a tak wiele robiła. Myślę ze Ci pomogłem.
    możesz mi pokazać na schemacie o który wężyk chodzi?
    http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di...L/sM/r1998/m02

    generalnie to zrób najpierw rzeczy o których komputer ci mówi a dopiero potem bierz sie za inne...

    mam wymienić termostat żeby budą nie trzęsło??
    dzięki za wszystkie rady, dziś została odłączona instalacja gazowa aby wykluczyć ten element. Sterownik od lpg leży na stole i pośmigam na samej benzynce. Skasowałem odrazu błędy i adaptacje, po przejechaniu 25km żadnych popraw, zobaczymy jak pojeżdżę parę dni. Przy przepustnicy nic nie grzebałem i nie zamierzam. Ciekawi mnie sytuacja, że czasem jałowe obroty ustawia sobię wyżej na poziomie 700rpm. Nieraz jak pracuje na 560rpm i nagle sobie podniesie na ponad 700, wtedy wystraczy lekko dodać gazu i spadnie na 560. a czasami ustawi sobie jakby domyślnie 720 i nie zejdzie niżej po przygazowaniu. I wiadomo że na wyższych praktycznie nie czuć tych wibracji. Ale po nowym roku udam się chyba do jakiegoś renomowanego warsztatu bmw aby odnaleźli przyczynę...

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    U mnie w silniku m60b40 takie rzeczy robił brudny silniczek krokowy,sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy
    sławomir

  7. #37
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    68
    BMW
    e38
    Skąd
    Łomża
    Jak widzisz na schemacie widać wężyk nr. 6 .Wychodzi on z odmy i wchodzi w listwę .10 cm w prawo na odmie powinieneś mieć drugi wężyk lub zaślepkę tak jak u mnie. Na schemacie tego drugiego lub zaślepki nie widać.

  8. #38
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Ja bym się przyjrzał przepustnicy i silnikowi krokowemu.

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Baju Zobacz posta
    Czyli IMHO to nie jest rozwiązanie problemu, a raczej jego zamaskowanie.
    czyli np. sztucznie odjecie powietrza gdy jest za dużo powietrza... :P
    Ostatnio edytowane przez shebi ; 22-12-2013 o 08:01

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar bumere32
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    206
    BMW
    BMW E38 735i Ex.BMW E32 735iA
    Skąd
    Kwidzyn
    Sprawdz sondy :)

Podobne wątki

  1. Mam problem z nierówną pracą silnika
    Przez patryczek1717 w dziale Seria e23
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-10-2018, 08:43
  2. [silnik] Problem z pracą silnika po zalaniu paliwa z BP - M70B50
    Przez kubosh w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 15:29
  3. Problem z nierówną pracą silnika
    Przez patryczek1717 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 15:30
  4. Problem z pracą silnika
    Przez Zielonyz84 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-04-2010, 08:37
  5. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 19:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •